littlemeh Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Jeg sliter ekstremt mye med blodtrykksfall med følger av høy puls (150 ca) etter inntak av alkohol, dusj eller bad eller når jeg må stå lenge. Jeg blir ekstremt svimmel og uvel, og dette begynner å bli veldig plagsomt i og med at det er hver gang. Hvordan kan jeg lindre disse symptomene?
vidor Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 (endret) Dette kan være forskjellige ting og noe av det er lett å avsløre med blodprøve, men det kan også være ganske alvorlige ting som f.eks hjertetrøbbel. Dette bør du ordne deg en legetime for. Symptomlindring kan være å drikke samarin/nyco(fruktsalt), ta ginseng, spise lakrisekstrakt. Endret 19. desember 2009 av vidor
Skandinav Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Du sier ikke noe om din alder, vekt, høyde, osv. Mitt råd er at du uansett trapper ned på alkoholen, drikker mye vann til du har oppsøkt legen. Med de riktige undersøkelsene og blodprøver vil det ikke være vanskelig å finne årsaken.
littlemeh Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Skrevet 21. desember 2009 Jeg er 19 år gammel, veier 53 kg og er 161 cm høy. Problemet her jeg bor er at det er overfult på legesentrene... Jeg skulle dit forrige uke pga disse problemene, men etter 2 timers venting på venterommet fikk jeg beskje om at jeg ikke kom inn likevel, og fikk ny time 12 januar... Da var dette satt opp som legevakttime også(at det hastet litt).. Så det sier seg selv at det ikke er bare bare å få legetime........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå