Gå til innhold

Vi oppsummerer Linux-uken 51-09


Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg interessert i å prøve dette heller da...

Hva? Du orker ikke lære deg ETT tastaturoppsett, men vil heller bytte mellom to forskjellige, som tilsammen gjør akkurat det samme som det ene?

 

US-Intl. er jo genialt for norske programmerere. Man får tilbake AltGr-knappen, slik at man kan bruke den til f.eks. å få æøå.

æ = AltGr+Z

ø = AltGr+L

å = AltGr+W

 

Hva faen? Jeg har da aldri sagt at jeg driver med programmering, eller har behov for å kunne US-tastatur!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Personlig kommer jeg nok sterkere tilbake senere. Vi hadde en liten brann i et elektrisk koblingspunkt i leiligheten i begynnelsen av januar. Heldigvis var dama rask med brannslukkeren, men det betyr at all elektronikk i kåken ble sendt avgårde til rens, så jeg er uten nett og PC hjemme i ubestemt tid fremover, så da blir det desverre lite skriving på meg...

Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg får mer tid til å holde på med dette igjen, men ingen god unnskyldning fra min side, har stort sett kun vært for opptatt i det siste, og kommer nok til å være det et par uker til.

 

Har skrevet ukeartiklene et par ganger alene, men det var en nokså slitsom affære med tankte på hvor mye tid jeg måtte sette av til dette, så orker nok ikke å fortsette med det. Håper at Brendan er i drift om ikke så alt for mange ukene, og da burde nok jeg også ha muligheten til å sette av en del tid til dette igjen også.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...