Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tror kvinnfolket er litt småhorete


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom an igjen. Sex er noe av det mest naturlige som finnes, i tillegg til at det er dritdigg. Jeg synes du heller skal glede deg over at du i det hele tatt får noe, for du fortjener det ikke litt en gang... Forsåvidt ødelegger du din egen opplevelse i tillegg fordi du har et intenst behov for å vite hvorfor du har sex nå, tillegg til å lure på hvorfor hun har sex nå (med deg, av alle...)

Lenke til kommentar

Hadde du møtt meg, ville du skjønt rimelig fort hvorfor hun vil. Men, det er litt artig å se for usaklig å barnslig enkelte personer blir(inkludert deg mortania) med en gang noen mener noe annet.

Lenke til kommentar

Det jeg tror TS prøver å komme frem til er at alle jenter som gidder å se i hans retning kun er interessert i hvordan han ser ut, ikke hvordan han er som person, og stikker med en gang de begynner å oppfatte personaliteten hans.

 

Derfor er han redd denne jenten vil stikke også, etter å ha fått en smakebit.

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

Neida, det er ikke det jeg prøver å si. Har masse venninder å har ikke noe problemer med å jenter stikker fra meg. Det er viktig å bare ikke være så veldig frampå med kvinnesynet når man begynner å date jenter.

Lenke til kommentar

Underholdende tråd, tydlig at Ts er en moroklump.

Men det er også tydelig at han ikke har peiling på kvinner eller på hva det er å være horete.

Han mangler også definitivt klasse og framstår som en tulling.

 

En kvinne som er "trang" kan ha pult flere hundre menn uten at du engang hadde vist noe om det, og således kan det gå vilt for seg på ferier (for begge kjønn) uten at man får vite noe om det hjemme i lokalmiljøet.

Lenke til kommentar
Har ikke snakket med henne om det, vet forsåvidt heller ikke hva jeg skal si vist jeg først skulle ta det opp med henne.

 

Om du skal ha et forhold med henne kan det være en idè å begynne med "jeg tror vi har gått litt fort frem" eller noe i den duren. Jeg var sammen med en som sa det til meg, men jeg ser veldig lite problemer i slikt. Hadde allerede kjent han i tre år uansett, så om det er èn dag inn i forholdet eller tre uker inn i forholdet spiller liten rolle.

Lenke til kommentar

Jeg eier ikke klasse og fremstår som en tulling, kjekt å vite.

 

Nei jeg må nesten se hva jeg velger å gjøre med saken. Uansett, selve sexen er ikke et problem, problemet er det at hun synes det er greit å gjøre det så tidlig.

Lenke til kommentar

Jeg har like stor rett til å dømme som alle andre i denne tråden. Kanskje til og med mer rett enn enkelte, som går ut etter meg på et personlig plan, uten å i det hele tatt kjenne meg.

Lenke til kommentar

TS.. MANN DEG OPP!!

 

Ronker hun deg for dårlig sier du ifra og viser hvordan det skal gjøres! Om hun er trang så knull henne til den blir videre! (slash vent til hun blir eldre om hun ikke er "vokst" ferdig).

 

Løs? Kanskje hun til og med var jomfru, men hva vet vi? Spør dama selv! En dame trenger ikke være løs etter å ha knulla etter en uke. En eks av meg var jomfru da jeg knulla henne etter å ha kjent henne i 4-5 uker. Og vi var med hverandre ca. 2 ganger i uken og noen ganger 1. Og om hun skulle være løs. Hva så? Du har gjort ditt, det var sannsynligvis deilig, men hvem har sagt at dere skal gife dere av den grunn?

 

Er hun løs og du ikke liker det, så ok, du har investert 1 uke på henne, bli ferdig med henne, det fins tusen andre damer som kan være kjærestemateriale..

Lenke til kommentar
Jeg har like stor rett til å dømme som alle andre i denne tråden. Kanskje til og med mer rett enn enkelte, som går ut etter meg på et personlig plan, uten å i det hele tatt kjenne meg.

 

Eh. Tror de fleste i denne tråden faktisk vurderte deg utifra innleggene dine her og ikke som person med Nick *******, i og med du poster anonymt.

 

1 : Tenk.

2 : skriv ned det du har tenkt å pOste.

3 : Sjekk at du har skrevet riktig og ikke fremstår som en bavian.

4 : husK å sjekke for skrivefeil. Trykk post når du er sikker på at du ikke kommer til å angre.

 

Secret message recieved? :p

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Lets break it down:

 

1. Sex på første daten er one night stand

2. Sex på andre daten er tvilsomt, men ok la gå :D

3. Sex på tredje daten er regelen

4. Sex noe senere, begge er veldig sjenerte

 

Edit: har tatt for meg dater her, dette kan godt skje på en tidslinje på over en uke med masse teksting imellom osv.

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Hadde jeg vært mann, skulle jeg personlig takket deg, og ønsket at flere gutter var som deg. FLERE single jenter til mannfolket!

Hvem svarer du?

 

TS. Regner med at det ikke er så mange jenter som vil være sammen med gutter som han. Dvs. flere jenter på resten av gutta :)

 

Si ikke det. Han går neppe med en t-skjorte der det står: "Jeg puler etter en uke, men kommer til å kalle deg en hore etterpå", heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...