Gå til innhold

Fjernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Tiki100 kan være en "bra maskin" hvis man skal spille orm.

Tiki_100_System_2-540x360.jpg

:D

Ærlig talt, det kommer helt an på hva du skal bruke den til. Hvis du har tyngre spill i tankene kommer du til å bli skuffet.

Skrevet

Alt unntatt skjermkortet er forsåvidt gode greier. Og du har vel en grunn til 4.5tb lagringsplass samt Blu-ray drev fremfor et godt skjermkort.

Gtx260 er greit nok, men noen ekstrem spillopplevelse byr det ikke på. Jeg anbefaler å enten kutte ut noe av det andre til fordel for et bedre skjermkort eller spytte i mer penger. 5870/90 evt. Gtx285 eller 4890 (evt i crossfire) hvis du ikke vil vente til nyåret.

Skrevet (endret)

dropp 2 tb og endre 500 gb hitachi eller hva faen til en velociraptor, eventuelt en ssd. bytt skjermkort til 5770, kanskje i CF til den prisen, du kan eventuelt bruke phenom II x4 965 black edition og et annet hovedkort. og drit vel i den bluray spilleren? kjøp heller en og ha i stua ;) om du har litt til overs da kan du gå for en corsair HX strømforsyning.

edit: @komakino tror du mener 5850/70 ;)

Endret av CP-ape
Skrevet
dropp 2 tb og endre 500 gb hitachi eller hva faen til en velociraptor, eventuelt en ssd. bytt skjermkort til 5770, kanskje i CF til den prisen, du kan eventuelt bruke phenom II x4 965 black edition og et annet hovedkort. og drit vel i den bluray spilleren? kjøp heller en og ha i stua ;) om du har litt til overs da kan du gå for en corsair HX strømforsyning.

edit: @komakino tror du mener 5850/70 ;)

Tror han mener 5870/5970 ;)

Skrevet

5870 og 5970 var det visst ja pizzamann ;) Tenkte 48xx-serien og 4890 her.

Tråden står som løst så jeg regner med TS har fått noen ideer.

Uansett så er Smirnoff inne på noe. Noen forskjell i spill vil du nok uansett ikke få ved en liten degradering av CPU og du kan likevel beholde "fiksfakseriet" ditt som jeg regner med det er en grunn til at du har valgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...