Gå til innhold

Ikke alle kan ha en Ferrari i stua...


bad__ip

Anbefalte innlegg

.... men det kan du, for den nette sum av $25 000, men det er ikke hva du tror det er, dette er nemlig snakk om en helt forskrudd pc. Vi snakker NASA PC her!

 

Ferrari_430_Scuderia_1.jpg

 

1 stk. Stasjonær PC spesiallakkert i Ferrari Rød, med Røde LED's.

48 GB DDR3 Ram

NTEL S5520SC, LGA1366 /2, Intel® 5500, 6.4 GT/s QPI, DDR3-1333 ECC/UECC 96GB /12, PCIe x16 CF /2, SATA RAID 10 /6, VGA, HDA, GbLAN /2, FW/2, SSI EEB, Retail

INTEL 2 x Xeon™ W5590 Quad-Core Processor 3.33GHz

5 stk. INTEL 64GB X25-E Extreme SSD, SLC, 250/170 MB/s, 2.5-Inch, SATA 3 Gb/s, Retail (Raid 0)

NEC MultiSync™ LCD3090W-BK-SV Black Widescreen LCD Monitor, 30" TFT WQXGA, 0.251mm, 2560x1600, 350 cd/m², 1000:1, 6ms, DVI /2

+ mye mye mer...

 

1 stk. Bærebar Super Laptop spesiallakkert i Ferrari Rød.

INTEL Xeon™ W5580 Quad-Core Processor 3.20GHz, LGA1366, 6.4 GT/s QPI, 8MB L3 Cache, HT EM64T EIST TB VT XD, 45nm, 130W, Retail w/o Fan

8 GB DDR3 RAM

2 stk. INTEL 64GB X25-E Extreme SSD, SLC, 250/170 MB/s, 2.5-Inch, SATA 3 Gb/s, Retail Raid 0

+ mye mye mer

 

1 stk. Ultraportabel Super Laptop spesiallakkert i Ferrari Rød..

INTEL Core™ 2 Duo T9900 3.06GHz Processor, 1066MHz FSB, 6MB L2 cache, 35.0W, 45nm, OEM

8 GB DDR2 Ram

KINGSTON 256GB SSDNow V+ SSD, MLC, 220/180 MB/s, 2.5-Inch, SATA 3 Gb/s, Retail

CREATIVE Sound Blaster® X-Fi™ Notebook, 24-bit 48KHz, ExpressCard

+ mye mer...

 

Må si at dette er det sykeste design supercomputer settet jeg noengang har lagt mine øyne på. Men unntatt å bruke disse PC'ene til å knuse benchmark rekorder og være showoff på TG, hva ellers trenger man så syke pc'er til.

Noen her som kunne tenkt seg å bytte inn bilen i disse pc'ene?

 

Her er link til handlevogna... :dribble:

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart at han gikk for G9 musa syns jeg, hvorfor ikke Razor mus?

 

Skjønner ikke at flere ikke lager sitt eget kabinett ved å sveise sammen alu plater og så sparkle og lakke. Kommer nok til å lage mitt eget kabinett når jeg bygger meg en dag vannkjøling. Men for nå, så er det viktigere ting å bruke penger på. ^^

Lenke til kommentar
Rart at han gikk for G9 musa syns jeg, hvorfor ikke Razor mus?

 

Skjønner ikke at flere ikke lager sitt eget kabinett ved å sveise sammen alu plater og så sparkle og lakke. Kommer nok til å lage mitt eget kabinett når jeg bygger meg en dag vannkjøling. Men for nå, så er det viktigere ting å bruke penger på. ^^

 

Men det er snakk om en stasjonær PC til $24 000 og du begynnerm og si at han har valgt feil mus? WTF? :hmm:

Lenke til kommentar

vel ja. Er som å ha en rusten bakfanger på en ny porsche. Det er det som ikke passer der som jeg stusset mest på. Å bruke 24k $ på en pc er vel en prioritering sak. Jeg ville aldri gjort det kun pga 1 ting og det er at pc komponenter forandrer seg så fort at det som koster 24000$ å bygge i dag vil koste halvparten om 6-12 måneder.

 

Hadde pc utviklingen gått sakte, så ville jeg f.eks. heller brukt 24000$ på en pc enn på en båt. Da jeg bruker pc hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...