AlexCenezo Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Skrevet 13. mai 2011 Med mindre du kan velge selv om du skal ha flaks eller ikke kan du nok ikke det. Jeg svarer raskt ja. x) Noen få av mange oppdateringer i det siste: Meldinger er nå blitt endret til samtaler. Hver samtale inneholder flere meldinger. En kan eie flere ting, blant annet terningspillet, kulefabrikker og flyplasser. Det er mulig å velge mellom 20 forskjellige utseender på spillet. Flere nye oppdrag.
johan1 Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 noen som kan registrere seg med min link? http://www.mafiaenshevn.com/registrer.php?av=Tommelfinger hvis man ranker litt med profilen du registrer deg med vil du bli belønnet med 10 poeng eller 100 mill på spillet
an07ma Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Hei ! Spilte MH for 3-4 år siden kanskje, men nå har det blitt populært i klassen min så jeg har begynt å spille det igjen. Men jeg står fast på et oppdrag, og har gjort det lenge. Skal ha 3 gullmedaljer i Utbrytning. En gullmedalje er 80 utbrytninger, og tro meg. Jeg har ikke SJANS I HAVET til å klare så mange på en dag.. Hva kan jeg gjøre ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå