Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

asdfasdfa asdfasdf asdfafsd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvordan behandlet du henne?

Kanskje hun ble lei av å ta initiativ hele tiden. Så hun ble redd for at det ble litt enveis, slik at du kom til å gå lei.

 

Eller kanskje hun har fler på en gang, og ingen av dere får lov å vise dere med henne for da går opplegget i vasken. Eventuelt at exen er veldig sjalu, eller ikke vet at han er exen.

 

Kanskje hun bare liker å ha kontroll.

 

Eller noen av hennes venner har ikke sansen for deg, så hun har deg litt på gress.

 

Her er det bare å konsentrere seg om sine egne venner til hun finner ut hva hun vil.

At du ikke har tid til henne hele tiden er greit. Da er du både sosial og selvstendig, og hun får kanskje lyst til å vite hva du driver på med.

 

Men hvem vet...

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Datet jevnlig i 6mnd, men fortsatt vil hun ikke gjøre det offisielt, og behandler deg som hun gjør?

Det er noe som skurrer for meg her. Det første som slår meg er at hun ikke er helt over eksen sin, og underbevisstheten hennes (og til grad bevisstheten hennes) ikke vil spolere sjangsene ved å gjøre dere to offisiellt enda.

 

Jeg ville ikke godtatt å bli behandlet på den måten. Greit nok å ikke gå ut offisielt med at dere har noe på gang, men å bli droppet på byen, ignorert, blitt ført bak lyset, nektet å besøke når eksen er der, osv ville jeg ikke godtatt i det hele tatt.

 

Sett foten i bakken, og sett kravene dine til forholdet. Jeg ser ingen grunn til at du skal godta å bli behandlet på den måten hvis inntrykket er at dere er mer enn fuckfriends. (ikke at jeg hadde godtatt den oppførskjelen fra en fuckfriend heller..)

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Datet jevnlig i 6mnd, men fortsatt vil hun ikke gjøre det offisielt, og behandler deg som hun gjør?

Det er noe som skurrer for meg her. Det første som slår meg er at hun ikke er helt over eksen sin, og underbevisstheten hennes (og til grad bevisstheten hennes) ikke vil spolere sjangsene ved å gjøre dere to offisiellt enda.

signed.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes hun kunne hatt baller og sagt "ja" de gangene jeg har spurt før istedenfor og vente til jeg fkk en "break-down".

Jeg var bare en "rebound-guy" mens hun kom over eksen og ventet på noen andre.

 

Og takk

Jobber med det. Har ikke sagt ett ord. Men jeg går konstant inn på profilen hennes på Nettby ...

Og statusen er "Kjeder meg. Kom på besøk?" osv,

Antar jeg bare må ta meg i nakken og ikke surfe innom henne og se de tingene...

 

Det som er så kleint er at hun har så godt rykte i vennegjengen, og vi har kinda alle de samme vennene og nå har jeg ingen

Fordet jeg er selvfølgelig "the bad wolf" siden jeg er gutt

 

Tips?

Endret av Stubbekropp
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nils_*

Sikkert en jente som bare tenker på seg selv. Slike jenter skal vi menn styre langt unna.

Hun fortjener ikke at du skal gå rundt og være redd.

Sikkert en bortskjemt jente som har kommet for lett til det hun ønsker.

 

Finn deg en annen jente,gutt

Lenke til kommentar

Du dumpa hun. Bra for deg, for hun fortjente deg ikke med tanke på hvordan hun oppførte seg og hvordan hun reagerte da du slo opp!

 

At hun kaster grus på ruta di er jo litt latterlig..:p Hun høres ikke helt god ut (no offense), så bra for deg at du styrer unna! Syns du har vist at du har baller ved å ha gjort som du har gjort. Del flere hendelser hvis det skulle dukke opp noe da :p

Lenke til kommentar

Alltid koselig å få slike meldinger, men minner ikke dette om noe tidligere? Som da du konfronterte hun med hva du følte og mente, så var alt bra i en uke, før det gikk tilbake til det samme gamle? Det er typisk mange, både jenter og gutter, at de blir helt forsvarsløse og lei seg og angrete og alt sånn en liten periode, før det går tilbake til det samme gamle igjen.

 

Nei, det skal ikke være lett, gitt. Men jeg mener at hvis hun "føckings bare har deg i verden", så satte hun virkelig ikke pris på deg i forholdet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nils_*

Ok.Du virket glad nå. Enten er du dum eller du er virkelig forlesket. ( samma sak?)

 

Da får du jammen ta deg sammen og vise beslutningsdyktighet.

 

Da sier jeg: Go for it. Tydelig du bryr deg om denne jenta veldig mye.

(og for guds skyld, ikke gjem deg bak et pledd flere ganger,, heheheh. vinduet kan jo bli knust))

Lenke til kommentar

Jeg gir det julaften, så får jeg bare la det stå til. Får jeg ingen affeksjon, eller hun lar meg dra hjem alene. Da er det bare bullshit og hun kan ligge grine så mye hun vil ute i snøen over at jeg dro fra henne og alt det der

 

Det minner ganske om alle de andre gangene ja...

Hun griner til seg meg, så bare slutter hu sende meg meldinger når alt er bra igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...