Gå til innhold

Testvinner og anbefalt: AMILO Pi3560


bad__ip

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen på forumet her som har testet denne maskinen eller vurdert den? Fant den på Komplett.no og synes den så veldig interessant ut.

 

508126.jpg

 

PC'en ser ut til å funke serdeles bra som spill og multitasking maskin, siden den har 6 GB RAM og GF 240M skjermkortet, prosessoren er ikke all verden, men burde dra de fleste spille med helt grei grafikk.

 

Håper noen har noen innvendinger her, ville hjulpet meg stort med valg av pc og hva som er nødvendig.

 

:xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Er ikke helt samme maskina, men har bestilt meg denne:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=111657

Litt mindre RAM, og ingen bluerayspiller.

 

Teknofil har gitt maskina terningkast 5, mens HjemmePC gir den en 4èr.

 

PC`n er tiltenkt brukt til litt spilling når jeg er på farta (har en stasjonær som jeg bruker til vanlig.) og når jeg er hjemme blir den kobla til 46 tommern (sofa-surfing, filmavspilling, etc).

 

Kan skrive litt mer når jeg har fått testa maskina.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Nå har jeg fått brukt nymaskina et par dager å kan skrive litt om førsteinntrykket:

 

- Skjermen: virker veldig "lyssterk" om jeg kan kalle det det. Jeg stilte pc`n opp ved siden av en et år gammel acer laptopp og det var en klar forskjell.

 

- Webcam: har et lys ved siden av kameraet som indikerer om det er på eller ikke. Man kan bruke Fn + F7 for å aktivere/deaktivere kameraet. Selve bildet virker helt ok.

 

- Windows 7: go stemning. Har tidligere prøvd en RC av W7. Den ferdige utgaven har til nå vært stabil som juling.

 

- Norhton: kan brenne i helvette på generelt grunnlag. Jeg har tidligere hatt dårlige erfaringer med dette programmet så prøvde å stille med et åpent sinn. Dette varte i ca 3 timer da jeg ble sykt iritert over at programmet behandlet meg som en 10-åring. Ble så avinstallert og erstattet med Microsoft security essentials som har plaget meg forsvinnende lite.

 

- Modern warfare II: ble testet ut 6 timer i natt og funka hest. go stemning.

 

- Generelt: PC`n føles solid ut. touchpaden er ikke "nervøs", dvs den har ikke plaget meg med å flytte markøren mens jeg skriver. I motsettning til acer`n. Det var veldig lite bloatware installert på pc`n fra leverandør. Etter at jeg fikk avinstallert northon og noen explorer toolbars ble maskina tight som f. 3 USBèr: kunne kanskje vært 4?

 

Jepp, det var det. Regner med å ha mer å skrive når jeg har fått testa maskina litt hardere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...