DJViking Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Noen som har klart å få laget en sikkerhetskopi av DVD filmen Terminator Salvation? Jeg prøver å ta sikkerhetskopi av DVDfilmen min, men det fungerer ikke. Den vil heller ikke spilles av på mitt DVD avspillerprogram. For å ta sikkerhetskopi har jeg prøvd: DVD Shrink, DVD Decrypter, DVDFab og AnyDVD. Ingen av disse klarte å ta sikkerhetskopi av denne filmen. NB!! Jeg spør ikke noe om piratkopiering og heller ikke oppfordrer til slik aktivitet. Sikkerhetskopi av egen DVD er tillatt etter norsk lov.
p@ge Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 har du prøvet " Ashampoo® Movie Shrink & Burn 2 " man har en prøveperiode på ca 1 måned med trial key: http://www2.ashampoo.com/webcache/html/1/p..._0137___EUR.htm lykke til
DJViking Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Skrevet 10. desember 2009 Jeg prøvde CloneDVD og den klarte å ta sikkerhetskopi av platen. Hadde allerede også installert DVD-Cloner og 1Click DVD Copy Pro i tilfelle den ikke tok platen. Så nå har jeg 7 stk programmer i tilfelle noen av disse får problemer med noen DVDer jeg skal ta sikkerhetskopi av. Skjønner ikke helt hva problemet er for noe. Alle bruker vel DeCSS for å kopiere en DVD. NB!! CDBurnerXP kan ikke rippe en DVD... Jeg fant ikke den funksjonen i det programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå