Gå til innhold

5970 er papirlansering


Whitestar

Anbefalte innlegg

Jeg spurte en på Netshop om når man kunne forvente 5970. Her er svaret jeg fikk: "Hei. Det er umulig å si noe som helst om levering på dette kortet. Det er ikke mulig å fremskaffe noe sted hele verden. Ingen produsenter kan si noe om når de kan levere."

 

Det ante meg at dette kom til å skje, gitt problemene med produksjonen av brikkene. Lanseringen av 5970 luktet papir lang vei. Mye vits å skryte på seg verdens raskeste kort hvis det ikke går an å oppdrive.

 

Relatert artikkel: http://www.digitimes.com/NewsShow/MailHome...=PD&seq=213

 

Se også: http://www.fudzilla.com/content/view/16686/65/

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare det at etterspørselen er større enn tilførselen.

Som nevnt over så har enkelte brukere på dette forumet vært så heldige å skaffe seg ett slikt kort. Men i Norge vil kun ett fåtall av de som vil ha 5970 få tak i ett pga de ikke klarer å levere i samsvar med hvor mange det er som vil ha kortet.

Lenke til kommentar

Jepp, de skal ha kreditt for å ikke skru prisene i taket.

 

Hjalp lite for min del for valgte Tollpost som jeg pleier å gjøre hos komplett for de er billigere 90 kr og leverer pakken i butikken der jeg bor. Mpx-Tollpost skulle ha 469 kr, Tollpost forklarer at det er MPX som justerer den prisen, prøver å forklare MPX KS at de kalkulerer helt feil på fraktpris her, men de forstår overhodet ikke hva jeg snakker om i følge svarene. 469 kr for frakt som tar 3 virkedager fra Sandefjort til OSLO :new_woot:

 

edit

avbestilte selvsagt ikke selv om jeg så den syyke fraktprisen, haddet jo trossalt en godkjent 5970 bestilling inne, dere vet jo hva det betyr hehe.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...