Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når blir en jente tjukk?


Gjest Guest_Sex_*

Anbefalte innlegg

En jente kan føle seg tjukk uten å være det, og det er slettes ikke slik at du klarer å se på alle jenter om de har det bra med seg selv. En må også holde orden på hva en mener. Jeg vil påstå at jenter som er ca på 4-5 er i grenseland for å være tjukk, fordi at jeg tolker ordet tjukk som overvektig, og med overvektig mener jeg tyngre enn det jeg anser som normalt/sunt. Det betyr alikevel ikke at jeg finner slike jenter uattraktive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på det Sonsol sier. Det finnes utrolig mange jenter som føler seg tjukke uten å faktisk være i nærheten av lubben, engang. Det er ikke alltid man kan gjennomskue det heller.

 

Jeg liker egentlig 8 også, jeg. Kanskje litt for mye av det gode, men det ser ikke verst ut, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idag? Blant jenter tipper jeg få. Blant gutter noe mer. Det er en grunn til at mange jenter sulteforer seg ned til de kvalifiserer "underernært" på bmi-skalaen, får så å få syltynne armer og ben med noe muskler og noe fett (Spiser du lite vil kroppen lagre så mye av maten som mulig som fett fordi den vil komme i alarm-/sparemodus.).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Anonum

Hvilken vekt har dere guttene som foretrekker de forskjellige talla? Hadde vært interessant å se om det har stor sammenheng mellom deres egen vekt eller høyde. Eller er det et eget emne her som handler om det?

Lenke til kommentar
Gjest Gutt22

Hvilken vekt har dere guttene som foretrekker de forskjellige talla? Hadde vært interessant å se om det har stor sammenheng mellom deres egen vekt eller høyde. Eller er det et eget emne her som handler om det?

 

Jeg er 185, 74 kg. 2-5 er ok for meg, denne rekkefølgen er ønskelig: 3, 5, 2, 4

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker slanke kvinner, men ikke radmagre. Nr 2 og 3 var fine, 8 til nød. Jeg er selv 174 og stor og veltrent. Men er alt annet helt topp, drømmedama, så ville 0,1,4,5 og 9 gått. Det er jo mulig å forandre jenta litt ved å innprente visse holdninger og introdusere henne for riktig mengde mat.

Lenke til kommentar
Gjest Anonum

Hvilken vekt har dere guttene som foretrekker de forskjellige talla? Hadde vært interessant å se om det har stor sammenheng mellom deres egen vekt eller høyde. Eller er det et eget emne her som handler om det?

 

Det er lov å svare altså

(takk dere som har svart)

Lenke til kommentar

Om jeg skal vurdere de bildene, sier jeg helt klart 8 - 2 - 3 - 1. De som sier 5 ser bra ut tror jeg ikke er ærlige. 5 er definitivt overvektig på en BMI-skala og ser overhodet verken pent eller sunt ut. Hva man foretrekker av 2, 8 og 3 tror jeg er personlige preferanser, men det er umulig å si at 5 ser bra ut på noen som helst måte (også 4 for den slags skyld).

 

Tror vi i Norge begynner å bli så vant til overvekt at mange ser på 5 som ganske naturlig og ikke overvektig. Det sier litt om hvor landet er på vei med tanke på kosthold og helse. Hun jenta (5) er definitivt overvektig.

Lenke til kommentar

Hvilken vekt har dere guttene som foretrekker de forskjellige talla? Hadde vært interessant å se om det har stor sammenheng mellom deres egen vekt eller høyde. Eller er det et eget emne her som handler om det?

 

Det er lov å svare altså

(takk dere som har svart)

 

2-8-0-1

 

Selv er jeg 183cm høy og veier ca 83kg

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har merket at nesten alle (90%+) av feite jenter har skikkelig elendig personlighet? De er sykt frekke og viser alltid tegn på at de ser ned på deg. Jeg antar at det har noe med usikkerhet å gjøre, men det tiltrekker i alle fall ikke meg.

 

I tillegg til det har jeg litt problemet å ta jenter som konstant skal slanke seg seriøst når de hele tiden må småspise. Overvekten er deres egen svakhets skyld, men de liker å skylde på annet.

 

Jeg er selv sterkt undervektig, men foretrekker jenter med litt ekstra.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva gutter syns om tjukke gutter jeg! Greit nok at det akkurat her er snakk om jenter, men om vi snur litt på flisa og snakker om gutta boys da? Har dere egentlig evnen til å se dere selv i like stor grad som dere gir inntrykk av? Er det greit at en tjukk/feit/svær gutt liksom skal sette standard for hvordan ei jente skal se ut?

 

Bare spør altså. Påstår ingenting..!? Øh..(Men litt erfaring har jeg da..:( )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...