Gå til innhold

Ny mobil. Hero, Touch Pro 2 eller Magic?


Scarn

Anbefalte innlegg

- Eg er på utkikk etter ny mobil, og har same kritera som trådstartar. Eg ser etter ein mobil som ikkje er operatørlåst. Ser at Magic er billig for tida, og ser ikkje heilt at det er verdt å betale 1000kr meir for ein mobil som berre er litt betre? (Tenker då på Hero og andre i klassen)

 

- Ellers ser eg jo på HTC Hero. Ein anna mobil eg ser på er HTC Pro 2. Eg lurer på om trykkskjermen er god, eller om eg er avhengig av stylusen? Det negative er at den ikkje har android, men den har eit godt skyvbart tastatur. Eg kan få tak i den for rundt 2500. Bør eg slå til? Eg er avhengig av at eg ikkje treng å bruke stylusen.

 

- Ooog ein anna ting: Kor mykje går prisen på ein mobil automatisk ned når du åpnar den?`Kor mykje går den ned om den er brukt nokre månadar og er i fin stand?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HTC Magic er vel omtrent som HTC Hero bare med litt annet utseende og uten HTCs Sense (som kommer for Magic snart vel)?

 

Ok, men lurer mest på spørsmålet ang. Touch Pro 2

 

Eg lurer på om trykkskjermen er god, eller om eg er avhengig av stylusen? Det negative er at den ikkje har android, men den har eit godt skyvbart tastatur. Eg kan få tak i den for rundt 2500. Bør eg slå til? Eg er avhengig av at eg ikkje treng å bruke stylusen.

 

Ingen som veit det?? Skummelt lav kvalitet her isåfall

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Vil ikke du ha en "datamaskin" følelse i mobilen, så IKKE kjøp HTC, noe av det værste jeg har vert borti. Dette er en jobb mobil for Epost brukere. Om du liker å høre på musikk, ta bilder, surfe på nett osv, sats heller da på Nokia N97. STYR UNNA htc mobiler, selv om de ser lækkre ut :!:

Endret av Martin_Norge
Lenke til kommentar
seriøst. Du framhevar berre poenget mitt om kvalitet på denne delen av forumet.

 

Ville bare si min/folk jeg kjenner sine erfaring til Htc mobiler. Dvs foreks: Htc hero, den er nok en av de beste innen Htc mobiler, men var ikke akkurat min type mobil. Htc har også tatt ett stort skritt innen WM den siste tiden. De kommer nok med bedre etterhvert. Om jeg selv skulle hatt en Htc mobil ville jeg gått for en HTC HD2 :thumbup:

 

NB: vil også nemne att Htc mobiler ikke er noe typisk ungdom mobil. Ungdommer er mest opptatt med å ta bilder, høre musikk å bruke mobilen til video. Htc er trossalt en jobb/epost/proff telefon... men skal ikke sitte her å si du er den typen :cool:

Endret av Martin_Norge
Lenke til kommentar
Vil ikke du ha en "datamaskin" følelse i mobilen, så IKKE kjøp HTC, noe av det værste jeg har vert borti. Dette er en jobb mobil for Epost brukere. Om du liker å høre på musikk, ta bilder, surfe på nett osv, sats heller da på Nokia N97. STYR UNNA htc mobiler, selv om de ser lækkre ut :!:

HTC-mobiler har elendig kamera, men å høre på musikk og surfing på nett er helt ypperlig :D

 

Skjermen på HTC-modeller som Magic og Hero har mye bedre berøringsskjerm enn N97, og nettleseren er mange ganger bedre og flyter bedre pga. bedre responsivitet i skjermen.

Lenke til kommentar
Vil ikke du ha en "datamaskin" følelse i mobilen, så IKKE kjøp HTC, noe av det værste jeg har vert borti. Dette er en jobb mobil for Epost brukere. Om du liker å høre på musikk, ta bilder, surfe på nett osv, sats heller da på Nokia N97. STYR UNNA htc mobiler, selv om de ser lækkre ut :!:

HTC-mobiler har elendig kamera, men å høre på musikk og surfing på nett er helt ypperlig :D

 

Skjermen på HTC-modeller som Magic og Hero har mye bedre berøringsskjerm enn N97, og nettleseren er mange ganger bedre og flyter bedre pga. bedre responsivitet i skjermen.

 

Skal vere enig i at skjermene er bedre ja. men det er noe som heter å laste ned, etter det jeg vet går det fint and å skaffe Opera på n97 ;)

Endret av Martin_Norge
Lenke til kommentar

HTC Touch Pro 2 er en fantastisk telefon, brukte nesten aldri stylusen jeg..

 

Hadde TP2 i ett halvt års tid, tasteraturet er overlegent..

Brukte den mye til MSN, hørte på musikk gjennom sterohøytalerene(meget god lyd i dem) og surfet mye..

 

Brukte bare stylusen til internett sider som diskusjon.no, sider som du skal velge side antall på forskjellige tråder osv. Ikke så lett og treffe side 1-2-3-4-5 eller 6 uten stylus.. Og litt når jeg var inne på forskjellige nyhetssider som det er tett mellom de forskjellige artikkelene og lignende.. Digg og ha muligheten til og dra frem stylusen i det minste..

 

Den føltes kjapp i bruk, windows mobile 6.5 gikk smooth og kan ikke si noe annet enn at jeg er godt fornøyd med den..

Grunnen for at jeg solgt min telefon, er bare av at jeg ble lei av Touch flo.. Ønsket forandring..

 

Skrive mail, sms, legge til møter eller lignende i kalender, stille inn vekkerklokken, ringe med, oppdaterer vær/aksje programmene går helt fint uten stylus.. Ja normalt bruk av telefonen går helt fint uten stylus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...