Gå til innhold

Eizo FlexScan T660i-t


Ludde

Anbefalte innlegg

har søkt nettet rundt, men ingen siter kan gi meg noe særlig konkret informasjon om denne skjermen, som maks oppløsning @ x Hz.

blei prakka på denne 20"'ern for en tusenlapp da selger sa den var 4 år gammel, og slukte det rått (4 år gammel Eizo 20" høres da rimelig flott ut til 1k? :)

 

blei derimot rimelig slukøret da jeg så de begredelige spesifikasjonene på Eizos hjemmeside som fortalte meg at den var kun TCO'92-godkjent, og med en punktavstand på utrolige 0,31 mm :|

 

håper noen kan gi meg svar dette, samt hvilket år de ble fabrikert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har søkt nettet rundt, men ingen siter kan gi meg noe særlig konkret informasjon om denne skjermen, som maks oppløsning @ x Hz.

blei prakka på denne 20"'ern for en tusenlapp da selger sa den var 4 år gammel, og slukte det rått (4 år gammel Eizo 20" høres da rimelig flott ut til 1k? :)

 

blei derimot rimelig slukøret da jeg så de begredelige spesifikasjonene på Eizos hjemmeside som fortalte meg at den var kun TCO'92-godkjent, og med en punktavstand på utrolige 0,31 mm :|

 

håper noen kan gi meg svar dette, samt hvilket år de ble fabrikert!

 

Har aldri hørt om denne modellen, men fabrikasjons år burde stå på bakside av skjermen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...