Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt den nye pcen min i nesten en uke nå . Jeg connecter til en server og begynner å lagge veldig , aldri lagget så mye før . Lagger av og til og det er plagsomt :S vet ikke hva det er men jeg har iallefall win7 home premium n ? har ingen programmer oppe !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 stk. Lancool PC-K62, Miditower, Sort med sidevindu (På lager 14)

1 stk. MIST, 650W, avtagbare kabler, rev.4 - ATX 2.2, med kabel kit (På lager 100+)

1 stk. ASUS P7P55D PRO, Socket LGA 1156 P55 DDR3 SATA2 FW 8-CH (På lager 1)

1 stk. Intel Core i5 750 2,66Ghz Socket 1156 8MB, BOXED m/vifte CPU (Ubekreftet 08.12.2009)

1 stk. Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 4GB CL9 Kit 2x2 GB, CL9-9-9-24, 1,5V, 240Pin (På lager 1)

Ingen

1 stk. Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB HD103UJ Spinpoint F1 (På lager 14)

Ingen

Ingen

Ingen

1 stk. Club3D HD4890 1024 MB GDDR5 PCIe 2.0 ATI RV790 , Superclocked Edition (På lager 20+)

Ingen

1 stk. Sony DVD-brenner AD-7240S SATA RAM, sort bulk (På lager 100+)

Skrevet (endret)

Nei er ikke det , må være noe annet ..vet ikke hva det er -.- kan det ha noe å gjøre med driverne..? Har jo alle driverne osv . Får også FPS drop osv .

Endret av eSuba
Skrevet (endret)

Har formatert og det lagger fortsatt.

Kan dette være noe av problemet?

- GPUen får ikke nok strøm ? PSUen er en 650w MIST Isåfall hvordan sjekker jeg det?

- Dårlig nettverkskort på hk? jeg har Asus P755D Pro.

Veldig irriterende lagg -.- Får fps drops osv. En venn av meg har samme problem , han har samme skjermkort og lagger like mye som meg , av og til er det serveren som lagger også.

Eller har det noe å gjøre med win7 home premium ?

Endret av eSuba
Skrevet (endret)

Jeg sliter med det samme ass, spillet blir bare verre med lavere grafikk, ingn programmer oppe, 4gig ram og 9500 gts skjermkort med nyeste driver.

Tviler på at det er win7s feil, jeg bruker vista home premium selv.

Endret av Syn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...