Gå til innhold

samsung v200 vs se t610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

definitivt samsung V200 den er rååå bra!!.... kameraet er mye bedre enn på t610.. og har 65000 farger....

 

dessuten er designet mega stilig...

 

lurest å kjøpe med young talk for da kan du få telefonen nesten 2000 kr billigere oxo er får 50 gratis sms i mnd og 350 kr på starten...

Lenke til kommentar

Rå bra?

- Samsung got rid of downloadable MIDlets. So now you're stuck with the same games that were preinstalled on the S105  

-You can't add new words to the T9 predictive text. A huge drawback if you're a messaging maniac.  

-No profile settings.  

-Can't ring and vibrate at the same time  

-Can't attach pics to phonebook  

-No Bluetooth  

-No Java

 

Kos deg :)

Lenke til kommentar

har akkurat kommet hjem fra posten og pakket opp min V200 nå og jeg er storfornøyd.... Skikkelig lekker telefon da... jeg angrar ikke på at jeg fikk meg den,liker telefoner som litt fancy jeg. Ericsson har så KJEDELIGE telefoner,så til alle som tenker på å kjøpe V200......KJØØØØP! :woot:

Lenke til kommentar

MaRe, har du noen gang tenkt på hvorfor netcom kan gi så mye avslag på mobilene hvis du kjøper med netcom youngtalk? Det er faktisk på grunn av at du betaler like mye for ett minutt taletid som noen betaler for 2-3 minutt... Dette gjør at du i lengden taper på dette abonementet i forhold til andre, for eksempel Telenors OYO og lignende abonnement som ikke gir serlige tilbud ved kjøp av mobil med binding.. Men for all del, hvis man får en god magefølelse av å bli lurt til å kjøpe en "billig" telefon med binding i opptil 2 år så versågod for min del.

 

Det har nok heller ingenting å si om man kjøper "matrix-pakke" eller ikke, det eneste ekstra er at du får caps og solbriller... - datakabelen følger med som standard den...

 

Jeg forstår også godt at du ikke ser noen mangler ved mobilen, spesielt da du har hatt den i noen timer og er mest fokusert på lyd, bilde og kamera... Delemulighetene er svake, med Ir som stort sett ikke kan brukes og null muligheter for bluetooth vil jeg si at produktet er litt gått ut på dato. Men en lekker telefon, DET ER DET og for en skjerm *siklesikle*... :wink:

Lenke til kommentar

For det første så skjønner jeg ikke hva du prater på,jeg kjøpte telefonen uten abb jeg.... Må være en annen du har pratet med om YoungTalk? :p

Og for det andre så følger det IKKE med datakabel til telefoner uten Matrix pakken,det har jeg sjekket opp så det vet jeg! Og for det tredje så bruker jeg ikke IR når jeg har kabel... Også synes jeg telefonen har ALT jeg trenger til mitt bruk! SUUPER skjerm,ultra gode taster,bra vekt og str,god lyd og bra wap men er enig i at de kunne hayyy nedlastbare spill.. Men ellers er jeg veldig fornøyd... :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

fant denne litt gamle tråden etter et aldri så lite søk, virker som noen har hatt v200 her en stund nå... er det virkelig ingen måte å få overført bildene man tar med denne telefonen over på pc'en? vil det bli isåfall bli mulig etterhvert ved at det f.eks kommer software man kan laste ned på pcen?

Lenke til kommentar

er 3 ting som gjør at denne kunne vært bedre enn t610, bedre skjerm (mer lyssterk), bedre bilder, mer tilbehør (matrix pakka).

 

De som sier at den har 40 kanalers polyfoniske ringetoner, og at dette er bedre enn 32. Er FÅ sanger du får tak i som er 40. De fleste man kjøper og laster ned er 16. noen på 20 og no, og en del under.

 

har t610 selv, 2 ting som trekker litt ned, bare 2 mb minne, og at skjermen ikke er så lyssterk.

Lenke til kommentar

det virkelig ingen måte å få overført bildene man tar med denne telefonen over på pc'en?

 

 

Svar:

 

jo du får med kabel og programmer der du kan gå inn i telefonens innhold og forandre det. du kan sende bilder du har tatt til pcen og omvendt .

du kan også sende ringetoner gjennom dette noe som gjør at det ikke koster e krone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...