Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette et greit anlegg?


Svampebob

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke en 4kanaler nei, men om du skal oppgradere med høyttalere bak i dørene er det greit å kjøpe en 4kanaler med en gang.

Du kan og brokoble 4kanalern og få mer effekt hvis du kjøper et kravstort frontsett.

 

Jeg vil og anbefale deg og se litt mer på Hertz-produktene. De er nok litt dyre men du verden, det er kvalitet :) Alpine har og veldig gode elementer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin spiller du ser på der Carisma. Har du lite brukt for RDS burde du bestille fra USA. Da kan du få 9887spilleren til samme prisen som den der i Norge. Det med garantier og reparasjon kan være noe å tenke på, bare pass på å les nøye gjennom garantien den butikken gir deg kontra i Norge. Jeg hadde ingen problemer med min spiller og solgte den for litt siden. Fungerte ypperlig :)

 

Og ingen toll på bilstereoprodukter, kun frakt!

Lenke til kommentar
Fin spiller du ser på der Carisma. Har du lite brukt for RDS burde du bestille fra USA. Da kan du få 9887spilleren til samme prisen som den der i Norge. Det med garantier og reparasjon kan være noe å tenke på, bare pass på å les nøye gjennom garantien den butikken gir deg kontra i Norge. Jeg hadde ingen problemer med min spiller og solgte den for litt siden. Fungerte ypperlig :)

 

Og ingen toll på bilstereoprodukter, kun frakt!

 

Du skulle solgt den til MEG :p

 

Ok. Men hva er RDS? :blush: Og hva er forskjellen på 9887- og 9886-spilleren?

Lenke til kommentar

Du skulle ha sagt fra :) Hovedforskjellen er annerledes meny, innebygget IMPRINT-prosessor (man trenger likevel en ekstra boks for å bruke den) som lar deg stille inn lyden mye mer nøyaktig. Mener å huske at du har endel flere muligheter som tids-komp. og sånn og (husker ikke om 9886 har det).

 

RDS er en radiofunksjon som tar inn kalaner automatisk. USA har ikke dette, de bruker f.eks. satelitt eller HDradio. Du får fortsatt inn kanaler, men de oppdages og oppdateres ikke automatisk. (Er ikke dette riktig, eller roter jeg :p)

Lenke til kommentar

Jeg har kun erfaring fra Alpine. Hadde en Pioneerspiller jeg lånte fra en kompis før jeg byttet til 9887-spilleren. Lydbildet ble totalt forandret, men så var dette en billigere pioneerspiller mot en toppmodell fra Alpine.. Mange som er veldig fornøyd med Pioneer, jeg har bare prøvd Alpine så jeg kan ikke uttale meg på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...