Gå til innhold

Kritikk av nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg trykker på valid XHTML og CSS linkene er det slett ikke noe som er valid der :p

 

Får masse error.

 

Ellers har jeg ingen kommentarer, så ut som en bra side :)

 

EDIT: PDF-linken under menypunktet "Fakta om stedet" fungerer ikke, kanskje det er flere?

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Når jeg trykker på valid XHTML og CSS linkene er det slett ikke noe som er valid der :p

 

Får masse error.

 

Ellers har jeg ingen kommentarer, så ut som en bra side :)

 

EDIT: PDF-linken under menypunktet "Fakta om stedet" fungerer ikke, kanskje det er flere?

 

 

ooops.. her fikk jeg litt å jobbe med ja he he

 

Tusen takk for at du hjalp meg xibriz

Lenke til kommentar

Jeg er vant med å kunne trykke på banneren for å komme til hovedsiden. Det går ikke her. "Leilighetene har høy standard.." ".." er SMS-språk, ikke bruk det på en seriøs nettside. Under leilighetsbeskrivelsen, burde det vært link til mer info eller til bildesiden, og teksten hadde også passe på siden for bilder av leilighetene.

"Ledig kapasitet" og "Booking/kontakte oss?", hvorfor har disse blå overskrift mens de andre har svart? Overskrifter burde skille seg ut litt mer, feks større skrift. Det gjelder hele siden. For nå er det ingen skille mellom overskrifter, markert skrift og ingress. " uvdalhytter.com 2009/2010 " hadde vel passet inn i footeren siden du har en. Kul idé med "Siste nytt:" og værvarsel. Men det burde gått an å klikke på tekstene under "Siste nytt:". Ikke kall det "Quiz", for det er ikke en quiz, men en spørreundersøkelse. I kontaktskjemaet er antallet fra 1-9, eller fler enn 10. Hva om man er akkurat 10? Jeg ville også oversatt dag og månedsnavn i kalenderen du bruker der til norsk. Dette skal være enkelt selv om du ikke kan javascript. Veibeskrivelse, er dette tatt fra gulesider.no? Informer om det isåfall. Og informer også om at du bruker Joomla! - gjerne i footeren. Nå er jeg ikke så bevandret i disse strøkene, men er det ikke litt begrensende å gå ut ifra at besøkende kommer fra ett av to steder ? Mobiltelefonnr, bruk formatet ### ## ###. (Fasttelefon har formatet ## ## ## ##). Ellers er jeg enig med han som sier at reklamen må vekk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...