Oxygen 07-12 Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 http://www.wowhead.com/?npc=28341 Går det en vei til venstre? Når jeg spilte så starta vi fra høyre og gikk til slottet. Kan ikke huske det var en åpen vei til venstre.
Pug Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Besvarer du ikke ditt eget spørsmål? På det kartet du linker til ser man jo at det går en vei til venstre.
Oxygen 07-12 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Skrevet 5. desember 2009 Jeg får ikke testet, men alle gangene jeg spilte kan jeg ikke huske å ha sett en åpen vei, trodde den var fullstendig stengt. Er det noe vesentlig der borte?
nagina Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 er ikke mye verre enn å gå dit, normal mode even ;>
John Keats Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Nei, det er en usynlig vegg en rundt 50 yards bortover veien. Endret 5. desember 2009 av Detectable
Bear^ Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Har gått den veien før, til venstre, fader til en gåraktig tåke og stopper opp etter en stun, som posten over sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå