Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Meldt PC ut av domene, får ikke logget på


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en PC som jeg har meldt ut av domenet her. Da fikk jeg mld om å reboote PCn. Etter det ble gjort skulle jeg logge meg på som administrator. Dette går ikke. Jeg klarer ikke å logge meg inn. Jeg vet at passordet til administrator-brukeren er riktig.

 

What to do?

 

-J

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Domene pålogging pleier man å bruke i bedrifter og hovedpassordet har administrator, men har lov til å melde seg selv ut av et domene men ikke inn. gode grunner til det...

 

spør administrator/systemansvarlig om h*n kan melde deg inn igjen.

 

Hvis du bruker XP: Sørg for at "Koble til med ekstern tilkobling" er av.

(pleier å være sånn for de fleste)

login-b201.jpg

(Log on using dial-up connection)

Lenke til kommentar

Hei.. takk for godt svar.

Saken har seg slik at det er en PC fra Uganda, og jeg måtte melde PCn ut av domene pga et program ikke kunne instaleres, nettopp pga fordi den var i et domene. Så jeg meldte meg ut, og etter det kom jeg meg ikke inn. Jeg har ikke den "Log on to" muligheten. Den hadde jeg FØR jeg meldte meg ut.

 

Systemansvarlig for denne PCn er altså i Uangda. Mens selv er jeg og PC i Norge.

Har mailet litt fram og tilbake med de. Fikk lokal administrator bruker og passord.

 

Takk=)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er lov å nevne spesifikke applikasjoner her, men det er ganske enkelt å finne ut hva passordet er. Dette gjøres normalt ved å boote opp på en cd med et program som relativt fort klarer å hente ut passordene. Søk på google. :)

 

Edit: pc fra Uganda? Høres unektelig litt shady ut... :)

Endret av el_cash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...