Gå til innhold

[Løst]Elite til 1799,- på Expert

klilleng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ser Expert selger 360 Elite (bundle med pure og lego batman) til bare 1799,- nå.

Noen gode grunner for å ikke gå for denne tro? Frister plutselig med en 360 i tillegg til Wii'en, nå som prisen er såpass lav. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seriøst billig. Merkelig at de selger den så billig rett før jul. Er bare å hive seg på! Ser at elkjøp har økt prisen med et par hundrelapper, for der koster den vel 2300 nå, i stedet for 1990 som den har ligget på lenge..

uansett, kjør på!! Du vil ikke angre:)

Skrevet

Jeg skal helt klart ha en! Men får ikke penger før 12-14. Var innom expert i går får å skikke, det var vell over 5 stk jeg så der! *Krysse fingre får at det ikke blir utsolgt innen jeg får penger*

Skrevet
Hei,

Ser Expert selger 360 Elite (bundle med pure og lego batman) til bare 1799,- nå.

Noen gode grunner for å ikke gå for denne tro? Frister plutselig med en 360 i tillegg til Wii'en, nå som prisen er såpass lav. :)

Gjelder det alle Expert-butikker? De koster 1999,- på nett.

Skrevet
Hei,

Nei, faen.. Nå har de satt det opp :(

Skrevet
Hei,

Fook, da har de økt prisen. Kostet 1799,- før idag (også reklamert for på TV). Da får det være..

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Men hva er haken? Er det en uten Jasper prosessor?

Skrevet
Men hva er haken? Er det en uten Jasper prosessor?

Er vel ikke noen hake, bare et bra tilbud.

Vil vedde sokkene mine på at det er jasper hovedkort

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hmm, ok. Skulle bare ønske vi fikk vite det, er jo ikke noen merking på pakken :\

Skrevet
Hmm, ok. Skulle bare ønske vi fikk vite det, er jo ikke noen merking på pakken :\

Joda

Bruker xboxen 12.1A på 12V har den jasper hovedkort, er uansett 1 år siden jasper hovedkorte ble innført.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Er det bildet av den Xboxen som kommer i den pakken?

Skrevet

er bare ta med seg expert avisen til elkjøp/lefdal så får du til samma pris der inkl 30 dagers bytterett og alt det der. Aldri hatt sansen for expert ^^

Skrevet
er bare ta med seg expert avisen til elkjøp/lefdal så får du til samma pris der inkl 30 dagers bytterett og alt det der. Aldri hatt sansen for expert ^^

Har ingen avis, det er bare tv-reklame jeg har sett. :-/. Senest i går kveld.

Skrevet

Elkjøp hadde jo ett slit tilbud i fjor :)

Da kjøpte jeg Xbox Arcade til 1000kr. Åe ja det var hdmi :D

Kjøpe deretter 1 ekstra kontroller og 1 harddisk på ebay og fikk en totalpris på ca 2000kr da mens en elite kostet 2700

Skrevet (endret)

Hmm kanskje jeg gjør dette i morgen. Ingen som har sett Super Elite med 250GB HDD i flere butikker ennå? Elkjøp satt opp prisen når de kom på lager.

Endret av Theo343
Skrevet
Hmm kanskje jeg gjør dette i morgen. Ingen som har sett Super Elite med 250GB HDD i flere butikker ennå? Elkjøp satt opp prisen når de kom på lager.

de har satt ned prisen 2895 nå...

Finnes den bare med MW2 i Norge?

Skrevet

de har satt ned prisen 2895 nå...

Finnes den bare med MW2 i Norge?

ja, den forza3 pakken kom jo aldri :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...