Gå til innhold

Hurra! Jeg skal få iphone.


Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som er så heldige at jeg har bursdag i nærheten av jul, og kan derfor slå sammen jul og bursdagspresang jeg får av mutter og fatter til en jumbopresang. Jeg har i år fått ok på en Iphone!!! Hurra for meg. :!:

 

Men det blir nok litt for voldsomt å kjøpe en uten binding. Da blir de jo svært rådyre. (I motsetning til bare rådyre). Saken for meg nå da er å få ned de månedlige betalingene så mye som mulig, siden den første summen blir prisen på presangen til meg.

 

Jeg har Netcom allerede på min gamle telefon, så jeg kikket først på deres tilbud.

 

Der kommer jeg frem til at Med Flexitalk 99 blir første betaling på 4699, og månedsbetaligene på 99.

 

Mitt spørsmål:

 

Fins det noen bedre alternativer?

 

Til abbonementet: Jeg er en moderat telefon bruker når det kommer til snakking og sms. Nesten ikke MMS. Men det blir selvfølgelig noe datatrafikk når jeg får en sånn fin telefon.

Endret av tha_lode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du da åpen for abonnement fra andre enn Netcom eller? Jeg ville gått for et abonnement med inkludert dataforbruk. Jeg kjøpte min iPhone med et abonnement som ikke egnet seg for mye bruk av datatrafikk og jeg fant fort ut at det var et problem. Du vil nok finne ut at det å bruke iPhonen uten å ta ibruk mobilettet ofte blir vanskelig. :) Men skal du ha abonnement med inkludert datatrafikk blir det jo ofte automatisk en god del faste utgifter per måned, så det er jo noe du må vurdere om du klarer deg uten.

 

Denne burde vel også vært postet i kategorien operatører og tjenester. :)

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Jeg er ingen fanboy av Netcom så å bytte operatør går greit. Men de må jo selge iphone 3gs m 32 gig (helst svart) for at det skal være noe poeng.

 

Jeg var veldig usikker på hvilken kategori som var riktig å poste denne i. Valget falt på denne siden spørsmålet først og fremst var pris.

Lenke til kommentar

Det du gjør, er å kjøpe en iPhone med Telenor binding, det billigste, da betaler du rundt 2500kr for selve mobilen, og 99kr pr måned i 12 måneder, du kan be telenor låse opp telefonen for deg, gratis. Slik at du kan bruke ditt eget simkort, og bare betale ferdig telenorabbet. Vips har du en iphone til rundt 4700kr ferdig opplåst klar til bruk!

Lenke til kommentar
Ja, men er det ikke det som er poenget da? Han skal jo ikke bruke abonnementet fra Telenor, men bruke sitt nåværende abonnement. Eller har jeg misforstått?

 

 

Ja det er riktig, men å bryte abonnementet er ikke det samme som å ikke bruke det, så han må nok ut med 99,- i måneden i 12mnd, skal du bryte kontrakten vil det bli et gebyr på x antall kroner, ofte så mye som 2000-2500kr, og det er ikke gunstig iforhold til å la telenorsimkortet ligge i skuffa :)

Endret av RissEh
Lenke til kommentar

Å bytte abbo er helt ok. Var muligens uklar på det punktet.

 

Det jeg ønsker er å få en løsning hvor jeg må ut med 4-5 lapper med en gang (som blir dekket som presang) og ha så lavt som mulig beløp etterpå jeg så må ut med pr måned.

 

Hvis jeg ber om å få betale alle månedsgebyrene med en gang så ville det kanskje være naturlig at teleselskapet insisterer på at det er for å avbryte abbonementet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...