Gå til innhold

Vinnermuligheter på Flax-kalender


Novocaine

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter som mange andre med en flaxkalender og venter på julaften. Siden jeg skraper hver kveld over midnatt fant jeg nettopp 10 kr under luke 4, mao er jeg blant de 50% som vinner noe på loddet sitt. Men så vidt jeg kan se er det ikke mulig å vinne 500 010 KR ifølge premieoversikten på baksiden, og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at de ti lusne kronene også betyr slutten for min drøm om en halv førjulsmillion.

 

Noen som har noen tanker rundt dette eller kanskje til og med vet noe? Og ikke minst, lykke til dere som fortsatt har dagens luke til gode!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som kjøper noe fra norsk tipping taper.

 

Synd at de har monopol med de vinnersjansene.

De kunne økt sjansene vesentlig og fortsatt tjent.

 

Jeg vant en gang 9 ganger på rad med yatzy-flaxloddet.

Vant 20 kr hele tida, en gang 80 kr, men den siste gangen vant jeg 200 kr.

Trodde jeg, til jeg skrapa fram X2. :D

 

Hadde bare betalt for 1 lodd.

 

Har ikke noe med flaks å gjøre. Norsk tipping øker vinnersjansene på nye lodd for at folk skal fortsette å kjøpe det. Så settes de ned igjen etter en kort stund.

 

Siden flax-kalenderen bare brukes i juletider, tror jeg ikke de har høye vinnersjanser på den. Hvis den ikke skal være i salg etter juletider har de ikke noe å tjene på den taktikken. Det er med andre ord ikke noe vits å få folk "avhengig" av den.

 

Det jeg skriver er basert på antagelser.

Men det er en velkjent taktikk så det stemmer i de fleste tilfeller.

 

Det kommer an på prisen på kalenderen, men siden det er 24 luker, har de nok tatt den vinnersjansen de har på vanlige lodd, og gjort den 24 ganger mindre.

 

http://www.wincash.com/

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Må ta med i beregningen at mens vinnersjansen kanskje er 1:2 på kalenderen er nok de fleste premiene på 20-30kr. Ser knapt på dette som en seier når kalenderen koster 50.

 

@kakemot: Du skal jo være bra dum om du kjøper lodd fordi du tror du skal vinne. Tenkte en flaxkalender var minst like trivelig som en liten plastikksjokolade hver morgen, men ble jo som sagt litt ødelagt av probleme jeg tar opp i førstepost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...