ALiG-PK47 Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Til jul har jeg bestemt meg for at jeg skal ønske meg en effekt pedal til el-gitar. jeg har sett på en boss ME-20(http://www.sound1.no/portal/asp/produktdetalj1.asp?Produkt_ID=3971). Det jeg lurer på er om jeg bør kjøpe en multieffect eller kjøpe stompboxene. Jeg er 13 år og har spilt i 4 år.
NilsiT Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 kommer litt ann på forsterkeren du bruker, og hvilket budsjett du har.
ALiG-PK47 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Skrevet 4. desember 2009 kommer litt ann på forsterkeren du bruker, og hvilket budsjett du har. Jeg har en crate GT 15R forsterker. Budsjettet e vel som alle andre 13 åringer. pluss at jeg har andre hobbyer det går med penger på også
proaudio Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 kommer litt ann på forsterkeren du bruker, og hvilket budsjett du har. Jeg har en crate GT 15R forsterker. Budsjettet e vel som alle andre 13 åringer. pluss at jeg har andre hobbyer det går med penger på også du treffer inn i typisk multi-effektpedal gruppen. Du kommer til å rase innom mange musikksjangere de kommende årene og da er det kjekt å ha mye å velge i
KimNK Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Som førstegangsinnkjøp er ein multieffekt ofte greit å ha fram til du finn ut av kva du eigenteleg treng. I say go. Så kan du heller leggje litt peng i skikkelege boksar etter du har oppgradert ampen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå