Gå til innhold

Hehe. Nokia gir bort gratis mobiltelefoner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, faen og... Jeg fikk pokker meg 4 slike mailer i går. Og alle var selvsagt fra jenter... :roll:

 

Ikke det at jeg sier at jenter tror på sånt, elns, bare det at.. Ja, statistikk, statistikk og atter...

 

Det stemmer. Jeg fikk den fra et par jenter for noen dager siden.

Men det som skremmer meg er at samtlige jenter i addresseboka mi pælmer ut tonnevis med kjedemail som igrunn ikke er så velig interresange, morsomme eller til ettertanke.

Jaja.. De tror vel at det er sant det som står at hvis du videresender denne mailen til ti personer innen fem minutter vil du finne den rette for dg

 

Jeg sier bare en ting: LOL :lol:

Lenke til kommentar

Kjedemail o.l. få jeg bare(!?) fra jenter, men denne nokia-dritten har jeg faktisk bare fått fra to gutter. De har forøvrig fått tak i min e-mail-adresse her fra hardware.no. Jeg skal ikke nevne navn..

 

Personlig er jeg veldig lettlurt, men slo fort fra meg tanken på å sende den mobiltingen til folk..

Lenke til kommentar

(Nei, det med linja di skal du få meg til å tro...)

 

Har forøvrig også fått den dritten av folk som helt seriøst tror på det. Likner litt på "hotmail is shutting down", noe med at hotmail skal stenge pga dårlig kapasitet, derfor må du videresende den som bare faen sånn at alle kan få den, og sånn at hotmail ser hvem som bruker kontoene sine. Folk er så forbanna dumme! argh!

 

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...