Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

er svimel hele tiden. trenger hjelp fort


fsx

Anbefalte innlegg

drikk mere vann, spis variert og sjekk om du kanskje har lavt blodsukker eller noe. Kan hende du holder på å utvikle diabetes eller noe.. Ikke for å skremme deg at jeg sier det, altså.

ok en vis jeg drikk mere vann og spise variert når jeg er sulten kan jeg ungå diabetes da?

 

 

har du diabetes kan du nok ikke "bli kvitt" det. men om du ikke har diabetes, så kan det hende du bare rett og slett drikker for lite vann og spiser litt lite variert mat. Legen din vil kanskje sjekke deg for diabetes når du skal dit, som du sier du skal.

 

jeg ble mye svimmel av å drikke for lite vann i noen dager. Kunne nesten ikke reise meg uten at knærne sviktet og jeg ble skikkelig svimmel av det. Det ble da bedre etter en kort stund, men så fort jeg skulle reise meg så ble jeg svimmel igjen.

 

Som sagt, det var ikke diabetes, men vannmangel.

ok men jeg skal bare til sån hals greie men jeg spiser lite kanskje 3 måltider om dagen eller 4 men vann driker jeg ikke mye av men kan prøve vis det ikke funker hva skal jeg da gjøre?

 

 

broren min ble svimmel og fikk anfall av svimmelhet av at han spiste for mye av den samme maten, sa i alle fall legen til ham. da mener jeg ikke pålegg, men pizza eller spaghetti 4 ganger i uken er ikke så bra. Du trenger ikke nødvendigvis drikke bare vann, men sukkerfri saft eller melk gjør mye av det samme som vann for deg. For mye sukker eller koffein og slikt er ikke bra på sikt.

ok men jeg spiser det same vær dag bare jorbærsultetøy og ost lenge kanskej 2 år eller 4 uker noe sånt hva med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du går konstant svimmel så ville jeg hvertfall sagt dette til legen når du er der. Om du husker hvor lenge det har vært slik, bør du nevne det.

 

Høres uansett ut som noe du bør få sjekket ut av kvalifiserte folk. Trenger ikke være farlig i det hele tatt, men greit å være på den sikre siden.

Endret av bertie
Lenke til kommentar
Ja det flyet ser bra ut har du link så kjøper jeg med detsame/ kjøpe med en gang

 

Haha :p

Det gikk fort, du burde kanskje gjøre litt research først, og et sånt fly kan være vanskelig å styre.

Dette sto inne på siden til flyet på videoen:

Viktig info: Dette flyet går utrolig raskt, egner seg ikke til nybegynnere!

 

Spør inne på hobby kategorien (her).

Men her er linken til den siden jeg først så flyet på: LINK!

 

Så, selv om jeg kan lite om dette, burde du nok starte med noe sånt:

SilverLit X-Twin Classic Trainer RTF!

Også er det flyet veldig billig.

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar
Ja det flyet ser bra ut har du link så kjøper jeg med detsame/ kjøpe med en gang

 

Haha :p

Det gikk fort, du burde kanskje gjøre litt research først, og et sånt fly kan være vanskelig å styre.

Dette sto inne på siden til flyet på videoen:

Viktig info: Dette flyet går utrolig raskt, egner seg ikke til nybegynnere!

 

Spør inne på hobby kategorien (her).

Men her er linken til den siden jeg først så flyet på: LINK!

 

Så, selv om jeg kan lite om dette, burde du nok starte med noe sånt:

SilverLit X-Twin Classic Trainer RTF!

Også er det flyet veldig billig.

ehh jeg har en stor skala cessna 182 jeg 1 meter og 50 cm i vingespenn

Lenke til kommentar
jeg er 13 år

 

Da jeg var 13 hendte det flere ganger i måneden at jeg gikk i gulvet fordi jeg reiste meg for brått. Jeg spiste for det meste sunt, men satt i likhet med deg mye inne foran skjermen. Dette fortsatte til jeg ble 15, da var det et skikkelig fælt halvår hvor jeg var svimmel og hadde vondt i hode, rygg og lår hele veien, samtidig som jeg vokste ca 1 cm i måneden. Så roet veksten seg og svimmelheten forsvant helt.

 

Du er ikke tilfeldigvis blant de tynneste i klassen?

Lenke til kommentar
jeg er 13 år

 

Da jeg var 13 hendte det flere ganger i måneden at jeg gikk i gulvet fordi jeg reiste meg for brått. Jeg spiste for det meste sunt, men satt i likhet med deg mye inne foran skjermen. Dette fortsatte til jeg ble 15, da var det et skikkelig fælt halvår hvor jeg var svimmel og hadde vondt i hode, rygg og lår hele veien, samtidig som jeg vokste ca 1 cm i måneden. Så roet veksten seg og svimmelheten forsvant helt.

 

Du er ikke tilfeldigvis blant de tynneste i klassen?

nei jeg trener ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...