Toreey Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg har hatt et langvarig problem siden jeg kjøpte denne nye pcen. Alt er nytt, og er en pc til spillig. Prøvd litt av hvert, håper at noen her har noe erfaring med dette; Pc'en fryser seg I helt random spill, f.eks den tåler Age of Conan, tåler ikke Cod6, tåler ikke Age of Empires 2 engang(10 år gammelt spill). Det som skjer er at han henger seg totalt, kan ikke se at numlock virker. Jeg har prøvd: Siste drivere på hovedkort + skjermkort - OK Memtest - OK Antivirus NOD32 - OK Siste BIOS - OK Har DirectX 9 CPU Temp under spilling: 50C Skjermkort under spilling: 60C Mine specs er: OS: Windows XP SP3 Hovedkort: ASUS M4A79T Deluxe Skjermkort: ATI Radeon 4890xXx Minne: OCZ DDR3 4 GB Gold Edition DualChannel CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition Harddisker: 2 stk, en på 10000RPM(72gb) og en på 7200(1tb) Strømforsyning: 500W (Seasonic) Tilleggsinfo: CD/DVD RW: 1 stk CPU Vifte med LED + 1 hovedkort vifte Tastatur: Logitech Illuminated Keyboard NO (Med lys over hele tastaturet) Mus: Logitech MX 518 Clues? Endret 1. desember 2009 av Toreey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå