Gå til innhold

Ny telefon, trykkskjerm. mobil som har det meste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes idag over 10 000 applikasjoner til Android Market, og antallet stiger vannvittig raskt! Skal du bruke telefonen din kun til jobb, fungerer Windows Mobile best. Skal du bruke den til underholdning fungerer Android best. Skal du bruke den til begge deler tør jeg påstå at Android er overlegent best!

Lenke til kommentar

ALDRI kjøpe HTC vertfall! Værste pisset jeg har vert borti! her får du alt for mye du ikke trenger om du ikke vil ha en "datamaskin" som mobil.

 

Htc blir også trege etter hvert, har selv hatt 5 forskjellige htc mobiler, IKKE noe å satse på. (Htc Tytn 2, Htc touch, Htc Touch Pro, Htc HD, Htc Hero) MYE dritt innpå så man ikke trenger!

 

Sats heller på smart telefoner fra Nokia, Lg, Sony E og lignende :D

Lenke til kommentar

Vel, nå er jeg totalt uenig med deg, og det tror jeg også de fleste andre er! Kan du ikke skrive hvorfor Nokia, LG, SE osv. er noe bedre?

 

Edit: Nå har jeg veldig vanskelige for å ta deg seriøst. For siden telefonene er så elendige, hvorfor har du da hatt 5 stykk av dem?

 

Selv så synes jeg egentlig at de siste innleggene dine virker en smule useriøse.

Endret av program
Lenke til kommentar
ALDRI kjøpe HTC vertfall! Værste pisset jeg har vert borti! her får du alt for mye du ikke trenger om du ikke vil ha en "datamaskin" som mobil.

 

Htc blir også trege etter hvert, har selv hatt 5 forskjellige htc mobiler, IKKE noe å satse på. (Htc Tytn 2, Htc touch, Htc Touch Pro, Htc HD, Htc Hero) MYE dritt innpå så man ikke trenger!

 

Sats heller på smart telefoner fra Nokia, Lg, Sony E og lignende :D

 

Godt man har mulighet til å lese seriøse anmeldelser av telefoner her på amobil.no! Det du skriver her er jo helt bak mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...