Gå til innhold

[Løst]RegCure fjerner error?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg her nylig slitet med at jeg får Users: run-time error 401, når jeg starter opp pcen.

 

Jeg har prøvd noen forsjellige programmer som visstnok skulle kunne å ta seg av dette problemet (Har lest på forumer), men det er ikke tilfellet her.. Pcen fungerer kjempe fint utenom, men jeg vil fjerne dette irritable problemet. Jeg har prøvd: registry easy, cCleaner og RegCure, men ingen av de fjerner akkurat denne erroren. De finner mye rart og reparerer problemene. Men ikke run-time error 401.

 

Er det noen som har noen løsninger?? På forhånd takk :)

post-135656-1259594139_thumb.jpg

Endret av THE-DOCTOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når oppstod dette problemet og installerte du noe i forbindelse med at problemet oppsto?

 

Du kunne ha forsøkt å slått av oppstartsprogrammer (en etter en) for å se om ikke det gjør at du finner 'synderen'

 

(i kjør/søk-feltet, skriv msconfig. Velg arkfanen Oppstart)

Jeg husker at jeg drev å installerte noen programmer og av-installerte de forsi det var noe feil. Jeg kan prøve å finne "synderen" på den måten der også.

Lenke til kommentar

Yes!! Jeg har funnet ut av det. Her er oppskriften :):

 

1) Skrev > msconfig - i kjør/søkfeltet

2) Gikk på > Oppstart seksjonen

3) Fant ut at det var User run-time error 401 jeg hadde fått. Så jeg fant en hvor det stod "reguser.exe" fra microsoft.

4) Skrev i > Kjør/søkefeltet på start: reguser.exe - Den fant en fil som het det. Trykket på den og fikk Run-time error 401. (Dette var bare for å dobbel sjekke)

5) Trykket > Ctrl-Alt-Del > Prossesser > Fant reguser.exe fra microsoft > Avsluttet prossess.

5) Kjørte et program som heter > RegUser.

6) Avhuken av den boksen på at jeg ikke ville ha den i oppstart i > msconfig.

7) Startet pcen på nytt og vips erroren borte!! :D

 

Tusen takk for hjelpen: norbat! Håper denne tråden kan hjelpe dere andre som plages av Run-time error 401 i allefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...