Gå til innhold

mp3 spiller til t610se


Anbefalte innlegg

noen som vet når HBM-30 kommer ut i norge?.den ser ganske kul ut og ha tråløs mp3 spiller som bruker bluetooth.

 

http://www.infosyncworld.com/news/n/3218.html

 

når jeg vurderer og kjøpt meg en ny telefon så vill jeg ha muligheten og spille mp3 på den,enten internt eller en ekstern player tilkoblet mobilen.

 

hva tror dere den blir og koste?

 

jeg vurderer sterkt og kjøpe t610,men skjermen virker dårlig siden den ikke er en tft skjerm er det sant?

 

når tror dere at den kommer i annen farge en aliminium,pga jeg vil ha den i blå farge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg har lest/sett/hørt så sier de som har T610 at den har en passe skjerm, ikke svært god, ikke dårlig, men helt ok.

 

Lurer litt på hvor smart det er med MP3 spiller med blutooth med tanke på strøm, men det gjenstår å se, så jeg skal ikke kommentere det nærmere..

 

1500 syns jeg forøvrig hørtes litt lite ut.. Vet ikke hvorfor...

 

T610 i andre farger skal komme hit om noen mnd, men først må jo den aluminium fargen komme.. Leste på it-avisen forumet at den var utsatt i to uker pga støy problemer. Partiet kom, men ble sendt tilbake til SE nettop pga støy problemet. (en der var i kontakt med selger/leverandør i dag)

Lenke til kommentar

Hmmmm.....

 

Jaja..... Det er litt tynt å si at en importør hadde fortalt på forumet til Esato at den ble forsinket to uker. Det er en veldig tynn påstand. De fleste leverandørene + SE selv sier jo at telefonen er i landet rundt 2. juni. Tviler på at de forandrer datoen 5 dager før!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...