Gå til innhold

Nizzen og Soppens jule-oc-konkuranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg? Ehm, eg klarte ikkje la vere... :blush:

 

For det første, ikkje noko gale med PCen. ;) for det andre, du har rett i at den er underklokka atm, men ikkje SÅ mykje! :p For det tredje, eg brukar briller alt. :wee: For det fjerde, eg køyrde 03 på laptopen også ein gong, så det er der det kjem frå, men kvifor ligg det på scoren med over 30000? :hmm:

 

 

Edit:

Noen som har funnet ut hvorfor du/vi får bare n/a score i pcmark04?

Prøv å køyre det i compatible mode. :)

 

 

Edit2:

Men... Soppen? Ehm, om eg ikkje får til den siste ORB-linken... Er det mogelegheit for at det kan vere gyldig likevel? Sidan ein faktisk kan sjå den riktige scoren på "compared result"? :innocent:

 

 

Edit3:

Nevermind, it works! :D

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Må nok melde mitt fravær .....

 

Har prøvd å kjøre som admin, compatible mod, virituell XP, men for det F... ikke til å funke med PCmark04 og 05

Har såklart også lastet ned media encoder fra microsoft flere ganger og prøvd å få det til å funke :confused:

 

Er for sent å laste ned noe nytt nå da jeg bor på en "øde" øy så langt ut i nordhavet/beringhavet en kommer så nettet her er ikke akkurat det beste :p

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Hihi, eg veit det, men det er vel lov å prøve? :innocent:

 

Personlig så hadde jeg sagt ja, rett og slett for jeg hater og være "dusten", samt jeg har vært med i noen konker selv så jeg vet hvor kjipt det er.

Men hvis jeg sier ja til en så må jeg si ja til resten, nøkkelordet er rettferdig:)

Og så lenge det er folk som får det til så har jeg ikke noe grunnlag, hadde ALLE hatt det samme problemet så måtte man tatt det opp til vurdering.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
flere som har problemer med win7 x64 Retail når det gjelder PCmark04 og/eller 05 ?

Ja, hverken kompabilitets modus og begge media encoder versjonene hjelper (dvs 32 og 64 bit)...

 

Edit: Går det fint om jeg poster alle orb linkene og legger til bilder etterpå siden jeg har dårlig tid? XD

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar

stopp, tiden ute for denne runden

 

Kommer med lista over de som går videre i morra og hva neste runde blir:)

 

Nizzen din ost, kan du være her og si dårlig nyheter du også:(

 

Gjelder det under:P

 

Tmwh: Nei, desverre.

Har sagt nei til 2 andre også. Selv om de klarte det da.

Må følge reglene.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...