hifiking Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Det er ikke bare å kopiere linken fra resultatsiden, man må gjøre den "public" og så bruke den linken man da får, den er på dette formatet: http://service.futuremark.com/compare?3dmv=1647003 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Døyr linken etter ein dag? Fant ut at hvis jeg ikke er innlogget hos FutureMark så er min link død, men straks jeg logger inn så er min (public) ORB i live igjen. Mulig jeg ikke legger ut riktig link. Noen som er flink til å dele denne hemmeligheten med oss vanlige dødelige? Edit: Takk til hifiking som var raskere ute med svaret enn jeg var med spørsmålet. Endret 3. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) joda, jeg så linken\bildet din...men kommer ikke noe opp TRYKK Endret 3. desember 2009 av mikkel10 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) du bør seriøst vurdere core-clocken på GRPU-en din Mikkel10 :S edit: glem det xD Endret 3. desember 2009 av Frank James Lampard jr. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Nesten Veldig nære 9999 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 omg det var close Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk Mikkel:) Er faktisk bare og aste opp bilde på forumet her;) Men du er på lista nå Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Har et lite spørsmål: CPU-Z regner ikke den med halve mulitplier som 9.5X osv? På min viser den bare FSB 9.0X når den egentlig er 9.5... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Flere premier Se første post Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Yupp, oppdatert og fint nå Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Bra gjort av ps.no! Begynner å få sansen for den butikken Hyggelig gjort av dere forumbrukere å sponsa med noen premier dere også Lenke til kommentar
Zeplyx Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Får vel hive meg med jeg og.. http://service.futuremark.com/compare?3dmv=1653471 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Dæven, du klokket laaaaaangt ned. o.O Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Bra gjort av ps.no! Begynner å få sansen for den butikken Hyggelig gjort av dere forumbrukere å sponsa med noen premier dere også En av premiene fikk jeg kastet etter meg av en nettbutikk, så den behøver jeg ikke Har den faktisk fra før på konsoll, gjett hvilken det er? Versjoner av 3dmark uten produktnøkkel kan man ikke få ORB med, right? Kunne jo tenke meg å være med, men har jo ingen gyldig nøkkel, desuten er jeg ganske blakk til neste helg :/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) må ikke ha nøkkel for og få orb:) Er vel bare vantage som er slik. Endret 3. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 må ikke ha nøkkel for og få orb:)Er vel bare vantage som er slik. Tnx, men da er det jo et håp Håper viftene blir delt på tre pers hvis det blir "beste" premie, er så kjett når fem stykk får 2 vifter etc. 1 plass 5 stk 2 plass 3 stk 3 plass 2 stk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Vet ikke hvordan hvordan det blir med oppdelingen, men tar rådet ditt med videre ja;) Lenke til kommentar
Hjelp__Meg Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 ORB: ORB :!: Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Typisk at jeg må være stuck på en jolle som går fra Træna til barentshavet og tilbake igjen og fisker sild! -_- Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Måtte bare teste hvor mye jeg fikk pcen oppi^^ Gleder meg til slutten av neste uke:D 5870kort og BenQ 24" LED skjerm:D Endret 3. desember 2009 av ChrisR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå