Krishell Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=KOKF1041 Mp har fått inn nøkkel skruer. skal selv kjøpe et par slike. Vitsen vites ikke da antaglig 100andre har maken nøkkel men men
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Er du mye på LAN og lar PC'n stå uten tilsyn så holder de lange fingrer borte. Hvis du bare skrur den på med vanlige skruer så tror jeg du vil ha samme nytten. De færreste gidder vel å skru og herje bare for å rappen noe. De går bare videre til neste mann som ikke har skrudd fast PC'n
Krishell Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Skrevet 27. mai 2003 Hmmz, frister meg egentlig bare til og innstalere et webcam og la kassa stå åpen. Ikke no bedre følse en stlått litt 14iss tyv som prøver rappe katoden din
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Hevnen er alltid søt. Ikke noe bedre enn en skikkelig payback. Eye for an eye...
Erik J. Nilsen Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Hmmz, frister meg egentlig bare til og innstalere et webcam og la kassa stå åpen.Ikke no bedre følse en stlått litt 14iss tyv som prøver rappe katoden din Mye vits hvis han rapper kamera da!
Krishell Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Skrevet 27. mai 2003 joa, sier no der. men skal noe til og rappe alt som er av hd etc i en pc. MEn sliter ikke så mye med det uansett i kassa mi
x-convict Skrevet 29. mai 2003 Skrevet 29. mai 2003 fy faen det irriterer når deler blir stjelt, kjøp DERE DERES EGENE KATODER for faen........ få deg en SKIKKELIG nøkkel, en som er unik...
Krishell Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Skrevet 29. mai 2003 Aldri opplevd at noe har blitt stjålet. hvilke lan skjer dette på? ingen som legger merke til no? hadde jeg sett noen rasla i pcen min etter katodene mine hadde jeg klikka fullstendig
Lord_Linus Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 har vært på et par lan parties jeg også, må innrømme at jeg aldri har hørt om noen som har stjålet data utstyr. Passe frekk hvis du tørr...
Krishell Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Skrevet 31. mai 2003 har vært på et par lan parties jeg også, må innrømme at jeg aldri har hørt om noen som har stjålet data utstyr. Passe frekk hvis du tørr... passe død/slått
Ozelot Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 jeg vet hva som kunne vært tingen... prøv å casemodde med en tynn ledning uten isolasjon rundt hele cabbisen. når du går og legger deg setter du bare på 50volten (hvor du får tak i 50v i en pc er et annet problem..)
spn2000 Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 jeg vet hva som kunne vært tingen... prøv å casemodde med en tynn ledning uten isolasjon rundt hele cabbisen. når du går og legger deg setter du bare på 50volten (hvor du får tak i 50v i en pc er et annet problem..) Så er du ivertfall kvitt hele maskinen din idet noen kortslutter 50V rett inn i hovedkortet...... :wink:
Krishell Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Skrevet 3. juni 2003 Den dagen jeg ser en kar mate løs på kabbisen min med motor sag får han heller ta en katode eller 2
wazzza Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Det enklese hadde sikkert vært å rett å slett skru hele kabbizet fast i gulvet på lan-parties med skikkelige tjukke bolter.
DataChild Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Jeg ble frastjålet en tp kabel på forige lan jeg kjipt..
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Det enkleste er jo å ha data'n hjemme som vanlig og heller være tilskuer på LAN. Sikrere enn det går ikke. Jo hvis du elsker å kverulere så kan du alltids låse den inn i en vann/brannsikkert safe som er murt ned i gulvet. Med masse alarmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå