Gå til innhold

Nøkkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Er du mye på LAN og lar PC'n stå uten tilsyn så holder de lange fingrer borte. Hvis du bare skrur den på med vanlige skruer så tror jeg du vil ha samme nytten. De færreste gidder vel å skru og herje bare for å rappen noe. De går bare videre til neste mann som ikke har skrudd fast PC'n

Skrevet

Hmmz, frister meg egentlig bare til og innstalere et webcam og la kassa stå åpen.

Ikke no bedre følse en stlått litt 14iss tyv som prøver rappe katoden din

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

:lol:

Hevnen er alltid søt. Ikke noe bedre enn en skikkelig payback. Eye for an eye... :woot:

Skrevet

fy faen det irriterer når deler blir stjelt, kjøp DERE DERES EGENE KATODER for faen........ få deg en SKIKKELIG nøkkel, en som er unik...

Skrevet

Aldri opplevd at noe har blitt stjålet. hvilke lan skjer dette på? ingen som legger merke til no? hadde jeg sett noen rasla i pcen min etter katodene mine hadde jeg klikka fullstendig

Skrevet
har vært på et par lan parties jeg også, må innrømme at jeg aldri har hørt om noen som har stjålet data utstyr. Passe frekk hvis du tørr...

passe død/slått

Skrevet

jeg vet hva som kunne vært tingen...

prøv å casemodde med en tynn ledning uten isolasjon rundt hele cabbisen.

når du går og legger deg setter du bare på 50volten (hvor du får tak i 50v i en pc er et annet problem..)

Skrevet
jeg vet hva som kunne vært tingen...

prøv å casemodde med en tynn ledning uten isolasjon rundt hele cabbisen.

når du går og legger deg setter du bare på 50volten (hvor du får tak i 50v i en pc er et annet problem..)

Så er du ivertfall kvitt hele maskinen din idet noen kortslutter 50V rett inn i hovedkortet...... :wink:

Skrevet

Det enklese hadde sikkert vært å rett å slett skru hele kabbizet fast i gulvet på lan-parties med skikkelige tjukke bolter. :woot:

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Det enkleste er jo å ha data'n hjemme som vanlig og heller være tilskuer på LAN. Sikrere enn det går ikke. Jo hvis du elsker å kverulere så kan du alltids låse den inn i en vann/brannsikkert safe som er murt ned i gulvet. Med masse alarmer :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...