Gå til innhold

BK: Orange County, Florida


i93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Tok meg den frihet å redigere bildet litt:

 

post-8810-1261047738_thumb.jpg

 

:)

 

det gjorde utrolig mye, særlig for å få frem detaljer i bildet men om trådstarter skal lære noe bør du kanskje spesifisere hva du har gjort også :)

 

I tillegg vil jeg gi noen tips til trådstarter, angående å tenke gjennom hva han/hun vil formidle med bildet. Ikke negativt ment, og ikke nødvendigvis sagt at noe av det jeg nevner her ville gjort bildet bedre, bare noen tips til å utfordre kreativiteten :) Så, hva er det du vil formidle med bildet?

- det fine været? I så fall er det jo greit nok, kanskje litt økning av fargemetning i den blå kanalen for å få litt sterkere himmel.

- ett minne fra en ferietur, "vi var her"? I så fall, hva er det du husker, eller vil huske fra dette stedet?

- En eller flere av båtene, bryggene, husene? I så fall ville jeg prøvd (hvis mulig) å komme nærmere innpå, kanskje prøve noen alternative kameravinkler (nedenfra, ovenfra, tett inntil)

- palmene? igjen, jeg ville kommet nærmere innpå og utforsket forskjellige vinkler og utsnitt

- det klare vannet, evt. vannet sammen den blå himmelen? Kunne du da kanskje unngått staffasjen, eller i motsetning til punktene ovenfor, kommet lengre unna og gjort staffasjen mindre dominerende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...