Gå til innhold

Mediesenter/photoshop/bildelagring/blu ray-data på mATX?


Anbefalte innlegg

Foreldra mine har ikkje akkurat den beste pcen (frå 2002) \, og til jul vurderte dei å kjøpe ein ny bærbar. Men dei MÅ ha 500GB eller meir lagring :/ Den skal brukast til å lagre diverse bilder, surfe litt på internett, og kanskje blu ray. Den skal ikkje brukast til gaming. Max-prisen er vel rundt 4-5K, kanskje 6k om heilt nødvendig.

Vi har ein 37" samsung tv med HDMI tilkobling i stua, og eg lurte på om det går an å lage ein ganske så liten stasjonær, med blu ray (ikkje heilt nødvendig, men eg vil helst ha playstationen min for meg sjølv..) spelar og 1 TB lagringsplass.

Det må da vere Micro ATX, mora vart ikkje så veldig entusiastisk når ho såg for seg eit svært kabinett som bråkar og durar.

 

Hovedkort: eg tenkte litt på Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H, det skal vere inni kabinettet Antec fusion remote. Fins det mindre kabinett som er omtrent like bra?

Prosessor: AMD athlon II X2 250, bra nok?

 

For å eventuelt spele blu ray, trenger eg vel eit skjermkort? Det innebygde taklar vel ikkje blu ray på 1080p? Er LG CH08 ein god blu ray spelar? Og kva skjermkort skal eg velge om det trengs?

 

kom gjerne med forslag til billig RAM (rundt 4GB) og PSU.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...