Gå til innhold

Arsenal: Tidenes førsteellever - Kåret av Diskusjon.no


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror faktisk jeg har spilt mot han noen ganger, i motsatt mål. Spilte på Otra IL i mine yngre dager. Ble spådd en lysende karriere av treneren min, men det ble visst ikke noe :p

 

Otra? Haha. De er i den divisjonen jeg spiller. ^^ Senior-laget da selvfølgelig.

Hehe, kult! Da spiller du bortekampene mot dem veldig nærme mitt hus. Er du en av dem som kaller Otra et bondelag, og kaller banen vår for en bondegård? Husker at det var en del av byklysene som kom med slike kommentarer :lol: Spesielt Gimletroll (latterlig navn, forresten).

Lenke til kommentar
Hehe, kult! Da spiller du bortekampene mot dem veldig nærme mitt hus. Er du en av dem som kaller Otra et bondelag, og kaller banen vår for en bondegård? Husker at det var en del av byklysene som kom med slike kommentarer :lol: Spesielt Gimletroll (latterlig navn, forresten).

 

De er et bondelag og det er en bondegård. Husker jeg spilte der opp i sommer på en dag det regnet. Med faen så langt gress og tidenes mest ujevne bane ble det en interessant opplevelse.

 

Jeg er en byklyse (egentlig ikke så klysete). Jeg bor på det området hvor Gimletroll holder til. ;) Navnet har nok noe å gjøre med at de kommer fra Gimlekollen. Selv spiller jeg på Kristiansand FK (kreativt navn). Var forresten bilder av meg på nettsidene til Otra fra en kamp vi spilte sist sesong, men kunne ikke finne de.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

1. Seaman

2. Jennings

3. Lehmann

 

 

Synes det blir feil å utelukke eldre spillere da vi trossalt skal kåre tidenes førsteellever. Flertallet av forumet her er ganske unge meg selv inkludert.

 

 

Er kanskje rart å stemme på spillere som vi ikke har noe særlig forhold med, men jeg bruker hvertfall eldre supportere, status gamle spillere har i klubben etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...