Gå til innhold

[Xbox360] Call of duty modern warfare 2:


Gjest medlem-160666

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-160666

Heisann, jeg har veldig lyst til å danne en norsk klan så jeg tenkte jeg kunne prøve å samle sammen en gjeng med hyggelige mennesker som har lyst til å spille for fun sammen litt seriøst av og til :p Og få til noen seriøse matcher innimellom. Webside kan jeg sikkert fikse vist vi får dette til osv...

 

Jeg tenker ikke å ha noen rekrutterings krav men vær helst over level 30. Siden alle som er over 30 har spilt de fleste Modene: TDM, Hardcore, S D osv.... Og dem kan banene, gjemmesteder vet ossen man styrer kontrollene osv xD

 

Så ta kontakt med meg på msn for instant chat :)

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Heisann, jeg har veldig lyst til å danne en norsk klan så jeg tenkte jeg kunne prøve å samle sammen en gjeng med hyggelige mennesker som har lyst til å spille for fun sammen litt seriøst av og til :p Og få til noen seriøse matcher innimellom. Webside kan jeg sikkert fikse vist vi får dette til osv...

 

Jeg tenker ikke å ha noen rekrutterings krav men vær helst over level 30. Siden alle som er over 30 har spilt de fleste Modene: TDM, Hardcore, S D osv.... Og dem kan banene, gjemmesteder vet ossen man styrer kontrollene osv xD

 

Så ta kontakt med meg på msn for instant chat :)

 

[email protected]

 

 

 

Har du lagd noe clan... er en gruppe på Holmlia/ Hauketo som ser etter mulige claner.. jeg er 15 + noen andre som er 15 og 14 ;)

er i 2 pres level 27.

kan alle banene og spiller ganske mye ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

God Kveld!

 

Vil informere klanene her inne om www.mw2.no !

På mw2.no finner du mw2.no klaner&spillere på alle platformer (PS3, PC & Xbox 360). Men som Community manager for xbox 360 vil jeg holde meg til den saken.

Vi prøver for tiden å få igang en liga for entusiastiske mw2 360-gamere, problemet her at det ikke er like stor pågang med 360-klaner som det er for Ps3 (NPL PS3 sessongen starter allerede 18. januar.

 

Så er du og klanen din keen på å måle dere opp med Norges beste klaner? Eller er du en casual gamer som leter etter klan og er hypp på liga?

Registrer dere på www.mw2.no !!

Det er bare å slå til, så lenge vi oppnår minst 10 klaner så er ligaen et faktum.

 

Ligaen er under konstruksjon.

 

Takk for meg

Lenke til kommentar

Iallefall i Norge ja.

 

Men er et par rundt om, spørs bare hvilket spill man spiller egentlig med tanke på at det blir opprettet communitier til diverse spill.

 

www.mw2.no satser iallefall på å bli Norge største innen mw2. Er ganske stort for PS3 og PC kommer mer og mer. Xbox begynner også å få pågang.

Endret av Jossaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...