Gå til innhold

Kash VISA reduserer drivstoffrabatten

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at NAF har redusert rabatten til 3% nå. Er det da 365Privat (-30 øre på Esso) som er det beste, eller er det noen som har bedre alternativer på lager?

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet (endret)

Se www.bensinkort.no

Selv bruker jeg 365 Privat og trumf (uten VISA), og får nå 3,65 % i tillegg til 50 øre/liter på Shell. 365 Privat på Esso er også bra.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Jeg ser at NAF har redusert rabatten til 3% nå. Er det da 365Privat (-30 øre på Esso) som er det beste, eller er det noen som har bedre alternativer på lager?

Her i gården er det Santader Flexi (4%) + Trumf Kunde (Shell 30øre/l) for alle penga :)

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Send en SMS til etellerannet, så får du 50 øre/liter på trumf, ikke 30 som vanlig.

Skrevet

Send en SMS til etellerannet, så får du 50 øre/liter på trumf, ikke 30 som vanlig.

Klar over det, men 20øre/l er for lite mot at jeg må ta imot reklame på telefonen...

Skrevet

Får man lov å kombinere trumf med kredittkort? Husker at det stort sett var sperrer for fordelskort + kredittkort da jeg prøve på det for noen år siden.

Shell er forsåvidt ikke spesielt aktuelt for meg uansett, og dersom 365Privat gir rabatt på pumpeprisen til Esso Express så er det den billigste stasjonen i ganske vid omkrets selv før rabatt :)

Skrevet

Trumf kortet fungerer i kombinasjon med kredittkort. Hadde ikke fylt på Shell hvis ikke (I Trondheim er de stort sett dyrest, men blir billigst med kredittkort+trumf ofte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...