Gå til innhold

Hjelp en gammel mann ( HTC, Samsung, Iphone?)


jaymz

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ikke så gammel i antall år, men føler meg som en olding, når jeg nå har begynt å lese meg opp på hva som finnes der ute i mobiljungelen.

 

Har i alle år hatt billige Nokia telefoner. Har nå en 3210c? Nå har denne tatt kvelden, og jeg har fått lyst på noe skikkelig.

 

Mine behov (eller det jeg har lyst på)

 

Wifi - har trådløst nett på jobb og hjemme

Skjerm - Ca 3"

Surf - Ja takk. Bra til surf.

Musikk - Har ipod og shuffle, men at den er ok til musikk er ingen ulempe. Spotify?

Kamera - Ok. Blir sikkert bare brukt til tull. Har ordentilg kamera

Spill - Liker sportsspill. Golf fotball osv.

Film - Trenger ikke være mer avansert enn You tube

Pris - Maks 4000 inkl abb.

 

Har sett mye bra om Htc Hero. Hva med Diamond 2? Samsung har noen med stor skjerm... Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sats på Iphone du.

 

...men synes den er fryktelig dyr. Har også litt lyst på android. Eller er Appstore så bra, at man finner det man trenger.

 

HTC hero tror jeg passer bra til deg.. God til surfing, flott størrelse på skjermen, multitouch skjerm så divere tidsfordriv spill fungere bra.. 3.5jackutgang for å bruke den som mp3 spiller.. Også koster den circa 4000.

 

Appstore er bra, men det er litt for mange applikasjoner, vanskelig og finne de programmene som virkelig er kjekke og ha..

Lenke til kommentar
Tror jeg henger meg på Hero for din del!

 

Magefølelsen min sier også Hero. Hadde tenkt å handle i morgen. Noen som vet hvilke fysiske butikker den kan handles i? Har sjekket Elkjøp, der fantes den ikke. Har også tilgang på Spaceworld og Expert. Får sjekke disse i morgen, ellers så blir det netcom.no

Lenke til kommentar
Tror jeg henger meg på Hero for din del!

 

Magefølelsen min sier også Hero. Hadde tenkt å handle i morgen. Noen som vet hvilke fysiske butikker den kan handles i? Har sjekket Elkjøp, der fantes den ikke. Har også tilgang på Spaceworld og Expert. Får sjekke disse i morgen, ellers så blir det netcom.no

 

lefdal eller elprice ville jeg sjekket.. mener at elprice har samme priser på nettet som i butikken, noe elkjøp ikke har.. så prismessig er det godt mulig elprice kommer best ut.. men ja, må bare rundt og se litt der..

Lenke til kommentar

Siden du alt har to iPod-er er du forhåpentligvis kjent med iTunes og har gjerne musikken der alt.

iPhone kan da være et bra valg samt at den er veldig enkel i bruk. Appstore har så og si alt man vil ha, og hvis man føler seg eventyrlysten kan man i tillegg jailbreake. (Man bør sette seg inn i hvordan og eventuelle risikoer først)

 

Fifa 10 er i appstore til 39,- og er veldig bra.

Den støtter youtube ut av esken, og spotify fås gratis fra appstore.

 

Det ble nevnt her på forumet at 3GS fås for 4200,- fra Telekiosken.

 

Når dette er sagt er også Hero en bra telefon, men iPhone ligger et par hestehoder foran. Spesielt med tanke på programmer.

Lenke til kommentar
Siden du alt har to iPod-er er du forhåpentligvis kjent med iTunes og har gjerne musikken der alt.

iPhone kan da være et bra valg samt at den er veldig enkel i bruk. Appstore har så og si alt man vil ha, og hvis man føler seg eventyrlysten kan man i tillegg jailbreake. (Man bør sette seg inn i hvordan og eventuelle risikoer først)

 

Fifa 10 er i appstore til 39,- og er veldig bra.

Den støtter youtube ut av esken, og spotify fås gratis fra appstore.

 

Det ble nevnt her på forumet at 3GS fås for 4200,- fra Telekiosken.

 

Når dette er sagt er også Hero en bra telefon, men iPhone ligger et par hestehoder foran. Spesielt med tanke på programmer.

 

Er dette uten abonnement, vist det er med abonnement. åssen operatør er det da?

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

samsung jet eller iphone :)

De er raskere og "enklere" enn mange av de andre, og har likevel alt det du vil ha.

Htc Hero virker jo også som en knallbra telefon, men ikke velg en htc/samsung med windows mobile

 

Det finnes utrolig mange spill til iphone, og flere av dem er gratis

Endret av muchacha
Lenke til kommentar
Htc Hero står på lading. Måtte ha telefon i dag, så håper jeg blir fornøyd. Takk for hjelpa

 

Tror du gjorde det riktige valget! Har en følelse at du ville blitt skuffet med en iPhone. (Eksempelvis når du prøver å kjøre Spotify men finner ut at siden iPhone ikke støtter multitasking så stopper musikken å spille hvis du går ut av programmet for å sjekke en melding ;) )

Lenke til kommentar
Tror du gjorde det riktige valget! Har en følelse at du ville blitt skuffet med en iPhone. (Eksempelvis når du prøver å kjøre Spotify men finner ut at siden iPhone ikke støtter multitasking så stopper musikken å spille hvis du går ut av programmet for å sjekke en melding ;) )

 

Bare å jailbreake telefonen det så slipper man sånn tull.

Lenke til kommentar
Tror du gjorde det riktige valget! Har en følelse at du ville blitt skuffet med en iPhone. (Eksempelvis når du prøver å kjøre Spotify men finner ut at siden iPhone ikke støtter multitasking så stopper musikken å spille hvis du går ut av programmet for å sjekke en melding ;) )

 

Bare å jailbreake telefonen det så slipper man sånn tull.

 

Ja, men nå slipper han å jailbreake telefonen og få et nervøst sammenbrudd hver gang Apple kommer med en ny oppdatering ;) I tillegg må det sies at Android og Hero sin desktop-løsning er vesentlig bedre enn iPhone sitt kjedelige ikon-galleri. Men ingen vits å gråte over sur melk. Mannen har allerede kjøpt Hero, og jeg er glad for at han tok det valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...