Gå til innhold

Arsenal: Young Guns: U18- og reservelag


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...g-term-contract

 

Flotte greier! Håper han snart får sitt gjennombrudd.

Er ikke så sikker på Eastmond. Han har vist bedre takter etter han ble flyttet til midtbanen, men det skal bli veldig vanskelig for han å ta plassen fra Alex Song. I tillegg rangerer jeg Coquelin mye høyere enn Eastmond. Coquelin har ekstremkvaliteter som taklinger, arbeidskapasitet og aggressivitet, mens Eastmond er mer en spiller på det jevne.

Lenke til kommentar

http://youngguns.wordpress.com/2010/01/16/...samuel-galindo/

 

YoungGuns har skrevet en liten "Factfile" om vår siste signering, Samuel Galindo. Slik jeg har forstått det, er han en sterk box to box-spiller på 190, med et fantastisk potensial. Wenger sier på Arsenal.com at han vil låne ham ut så fort som mulig. Spennende!

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser ikke noen grunn til at Nordtveit skulle forsvinne? Wenger har snakket varmt om han lenge og det er en grunn til at han går på lån til en såpass "bra" klubb som Nürnberg.

 

Var jo ikke snakk om at Nordtveit skulle komme dersom vi fikk Smalling. Situasjonen har jo ikke endret seg. Dessuten har vi en liten stopperkrise. Tror Nordtveit blir. Ingen grunn til å selge han enda hvertfall når det er blitt satset såpass på han.

Lenke til kommentar

Hehe, Frimpong er virkelig noe for seg selv. Er venn med ham på Facebook ( :cool: ), og han kommer daglig med artige statusoppdateringer. Minner litt om Vicky Pollard, for de som ser på Little Britain.

 

Tre av hans siste:

 

Gyals wanna act like they not slags i no the ones that are yu love Dick just like Men love Pussy.

 

I can be whatever yu want me to be baby:)x

 

Police all over my house cadiac arrest didn't get arrested doe.
Lenke til kommentar

Gikk igjennom Facebooken til blant annet Frimpong og Watt, og herregud så dumme disse folkene er.

Watt feks har en tattoo av en svær rose bak på ryggen, med fødselsdatoen sin bakpå(!).

Finnes det ingen som passer på dem i det hele tatt? Skal garantere deg at han angrer på den tattoo'en når han er 25+++

 

Forresten så hadde de skikkelig dårlig engelsk, iallefall skriftlig. Helt fryktlig å lese.

Lenke til kommentar

Måten de skriver på kommer av engelsk slang kombinert med at de skriver det rett frem. Kan nok virke litt merkelig og fjortiss for oss, men jeg tror ikke at de sitter på diskusjonsforum som oss på fritiden akkurat. :p Ergo har de ikke noe behov for rettskriving, selv om jeg er ganske sikker på at det kommer med alderen.

 

Og ja, lol @ Frimpong for "black man" kommentaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...