Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvorfor vises enkelte sider ikke som de skal på internetten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du prøve å forandre proxyjumpswitchen i Registeret i Windows? Den bruker å slå seg vrang hvis noen laster ned en fil med navn sexdialer.exe

Det du kan gjøre for å fikse det er å installere Opera

 

 

hehe nice one :D

opera hjeper mot nesten alt.:woot:

 

var en pc som ikke fekk lagt inn flash.

la inn opera og instalerte gjennom den og det funka fint.

Lenke til kommentar
jeg har windows xp og bruker internett explorer 6.0 eller noe sånn

 

Se i denne tråden. Den er garantert til hjelp!

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=934291#934291

 

 

Opera kan skaffes hos www.opera.com. Mozilla kan du kanskje få hos www.mozilla.com visst du er heldig. Dette er 2 forskjellige alternativ til Internett explorer. Brukere flest angrer ikke på at de emigrerte til Opera.

Lenke til kommentar
Har du prøve å forandre proxyjumpswitchen i Registeret i Windows? Den bruker å slå seg vrang hvis noen laster ned en fil med navn sexdialer.exe

Det du kan gjøre for å fikse det er å installere Opera

 

 

hehe nice one :D

opera hjeper mot nesten alt.:woot:

 

for allt annet har man scandisk :lol:

 

(sorry, offtopic intern)

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig har du ikke JavaVM(Virtual Machine) innstallert. Da får du ikke sett ting som er laget med språket Java på internett. Javascript får du sett siden det ikke trenger noe tillegg til nettleseren din.

 

JavaVM kan du få med i SP1 til windows xp trur jeg. Hvis ikke så har microsoft det et sted på nettsidene sine. Fant det der for en stund siden.

 

Sun.com har java som du kan innstallere for å få dette til å fungere, som den motstander jeg er av m$ så bruker jeg Sun sin java. Eventuelt så kan jeg legge ut windowsxp sin java på nettsiden min så kan du hente den der. men anbefaler javaen til sun.

 

Håper dette hjelper hvis ikke kan du innstallere en annen nettleser, mozilla er en veldig fin opensource nettleser, eller så kan du jo bruke opera eller netscape som erstatter for IE.

Lenke til kommentar
hei

jeg har et stort problem med internetten min, enkelte sider vises ikke som de skal ??? Er det noen som vet hva som kan ha skjedd eller hva jeg kan gjøre med det ???

 

Håper på svar....

 

Hvis du slår av XXX-sperre, så går dette fint. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...