Gå til innhold

Linuxsangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sta er du :D

Lett å fake da ;) (irc tingen)

Er bare det at jeg synes du blåser opp andres feil no så til de grader

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe...."vi har pingviner i pcèn"...

fa*n for en go-sang det skal den ha :woot:

håper på en ny version med litt mer "futt" i, kanskje noe el-gitar og noe _fet_ bass hadde gjort seg?? :wink:

Skrevet

For en deilig sang! Har slitt halve dagen med å fixe forum-boxen, henta ny vifte og skrudd og styra, kommer tilbake på kontoret passe sliten, og får høre....

*fanfare* Linuxsangen!

Passelig selvironisk, morsom tekst og en melodi som er klar for Grand Prix eller en eller annen revy-scene. Kjempelåt!

Nå må jeg snart hjem å sette meg på terassen med en øl og gitar og sol og linuxsang....

:)

Skrevet

Hva er egentlig "Jazz Pluss Pluss"?

Er det noen som har erfaring med dette programmet?

Er veldig interessert ettorsom jeg driver med MIDI og musikkprodusksjon :D

MarcelSB

Skrevet

Det morsomaste skjedde då eg prøvde å spele av Linuxsangen første gong i Windows. Maskina krasja relativt hardt, fekk ei feilmelding som eg aldri har sett før... ;)

Skrevet

Går glimrende her med windows 2000 og winamp 2.9 ;) Satser på å legge inn Debian stable snart. Må bare gidde å åpne pc'en og bytte jumpere på diskene først.

Skrevet
Bra sang..og du blurpy........som på torsdagsklubben"det er gøy å være gay i spydeberg :lol:

Har hørt den et par ganger nå! Alle ser visst på Torsdagsklubben :D

Skrevet
Bra sang..og du blurpy........som på torsdagsklubben"det er gøy å være gay i spydeberg :lol:

Har hørt den et par ganger nå! Alle ser visst på Torsdagsklubben :D

ikke ta d personli!
Skrevet
Må få takke Velmont@EFnet som gjorde det mulig å spre denne fantastiske sangen videre..

Takktakk :D

Men må nå si at det IKKE var jeg som lagde den, og det eneste jeg gjorde var å spre den til en liten kanal. Men så har den visst spredd seg videre ifra Con/Jubalon til forumet nå ;) 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...