Gå til innhold

kreative pranks å gjøre på en internatskole


i93

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er en gjeng som går på en internatskole. Det hender seg det blir noen kjedelige kvelder, så vi ønsker å finne på noe morsomt å gjøre. Alle forslag mottas med takknemlighet. Vi er ikke ute etter å gjøre noe som vil belaste skolen økonomisk, men sabotering etc. er bare morsomt :-) Og at det går ut over enkelpersoner er også et pluss, men det kan også være noe annet kreativt.

 

Kom med forslag folkens! Kommer det noen gode forslag, skal jeg garantere det blir utprøvd,filmet og vist her om ønskelig.

 

Husk, vi er kapable til å gjøre syyyke ting. Så her er det kun fantasien som setter grenser :)

 

 

Asgeir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HIHI jeg har en ganske fin en :p

 

Kjøp inn ingredienser til muffins eller cookies eller brownies eller noe sånt, hva som helst så lenge det er sjokolade i det. Kjøp også et lakserende middel ! (apotek eller noe lignende)

 

Bak bare det du skal lage helt til du skal tilsette sjokolade :p Smelt sjokoladen og bland inn det lakserende middelet (sjokoladen kamuflerer nemlig smak og lukt av middelet) og tilsett det som normalt i oppskriften. Tilby eller få noen andre til å tilby herligheten til den du vil utsette! Offeret vil antagligvis fly å kaste opp, drite tynt og ha et reint helvette resten av dagen!

 

Leste det et sted for en stund siden, har aldri prøvd det ut. Have fun!

Lenke til kommentar
HIHI jeg har en ganske fin en :p

 

Kjøp inn ingredienser til muffins eller cookies eller brownies eller noe sånt, hva som helst så lenge det er sjokolade i det. Kjøp også et lakserende middel ! (apotek eller noe lignende)

 

Bak bare det du skal lage helt til du skal tilsette sjokolade :p Smelt sjokoladen og bland inn det lakserende middelet (sjokoladen kamuflerer nemlig smak og lukt av middelet) og tilsett det som normalt i oppskriften. Tilby eller få noen andre til å tilby herligheten til den du vil utsette! Offeret vil antagligvis fly å kaste opp, drite tynt og ha et reint helvette resten av dagen!

 

Leste det et sted for en stund siden, har aldri prøvd det ut. Have fun!

 

Haha, hadde vært genialt! Men problemet er at vi nylig fikk vite at en av elevene har intoleranse for slike typer midler. Vi ble sterkt advart mot å spøke med det, siden det kan føre til alvorlig skade, til og med død for vedkommende. Vi fikk selvfølgelig ikke vite navnet på personen, så jeg tør ikke ta sjansen på å drepe noen :p Men takk uansett ;)

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar

Åpne bokser med tunfisk og sett rundt om på plasser der folk ikke finner det. Begynner å lukte ganske kraftig etter en stund...

 

Eller bær ut alt som er på rommet ditt, la det se ut som du flytter. Når folk spør hva du driver med, så sier du at du har blitt kasta ut. Det sa jeg og romkameraten min på FHS. Men egentlig skulle vi bare ta en skikkelig rundvask. Folk ble skikkelig redde for at vi bare skulle stikke. :p

Lenke til kommentar

1: Kjøp plastikkfolie

2: Gå inn på et dass

3: Løft opp dolokk og doring

4: Strekk plastikkfolie over dolokk og doring.

5: Putt ned dolokk og doring

Repeter på samtlige dass på din etasje eller lignende. Hvis du er nøye med å fjerne alle "rynker" o.l., og putter på et par-tre biter med gjennomsiktig teip, så er det umulig å se.

 

NB: Sørg for å ta mål av "bredden" på doskålene deres og kjøp plastikkfolie som er bred nok, men ikke alt for bred. Og ta med saks for å fjerne "overskudd".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...