KT.Kenzhu Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Heisann , {NLS} (eller som vi kjenner clanen best; Nordic Leet Squad) rekrutterer nye medlemmer til å spille sammen for morro og spille mot andre claner seriøst. vi er for øyeblikket 4 medlemmer, og trenger et par til for et fullt clanlag. Clanen blir ledet av meg; {NLS}Blood$urge og {NLS}Pure Evil. Om du er intressert i å være med, ta kontakt med meg enten i denne posten, PM meg, eller email meg til [email protected] Vi aksepterer land som Norge, Sverige og Danmark. Finland vil også bli diskutert pga forvirring i de forskjellige skandinaviske språkene. Er for øyeblikket 3 Nordmenn og 1 svenske. Minimumalder 15. Takk, og lykke til i gamingen Best Wishes, Blood$urge! Lenke til kommentar
h3adsho0t Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Har lest gjennom det du har skrevet, og vi er to stykken som er ganske så interesert i å joine = ] GT's iTza H3adsho0t og CWG the Slayer Vi er 15 og 16 år hvis du lurer Endret 26. november 2009 av h3adsho0t Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Har lest gjennom det du har skrevet, og vi er to stykken som er ganske så interesert i å joine = ] GT's iTza H3adsho0t og CWG the Slayer Vi er 15 og 16 år hvis du lurer Sorry for det sene svaret, har vært litt opptatt, add morphling80 til steam og gi meg steam adressene deres, så kan vi snakke litt om det. Snakkes Endret 28. november 2009 av BloodSurge Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Spiller dere på PC, 360 eller PS3? Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg vil gjerne bli med, er det prøverunder eller noe slikt? Jeg er 16 år gammel og har tidligere spilt CS:S og Cod 4 på PC Skal jeg sende PM om steam-accounten min eller? Endret 8. desember 2009 av halo2k Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hvilken plattform er det snakk om her? ^^ Er 15 (straks 16) og spiller på PC.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Ser ut som at han har blitt inaktiv ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Siden han snakker om steam vil jeg tro de spiller på pc. Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 18. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Vi rekruterer ikke folk for øyeblikket. Klanen er inaktiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå