Gå til innhold

Laserpenn - Hvor får man kjøpt det?


Humber

Anbefalte innlegg

Hei :D Jeg og noen kompisser drev nede i byen i dag og lyste rundt med en laserpenn han hadde. Det var sinnsykt morro og jeg ble innspirert til å kjøpe en selv.

Har lenge tenkt på dette og jeg visste allerede om wickedlaser.com som er en ganske bra side for salg av laser penn.

Jeg er ute etter noe ganske kraftig noe i prisklassen rundt 100 dollar. I følge skjemaet kan de fleste lasere på over 95 mW brenne ting og tang.

 

Er det noen som vet om andre litt seriøse sider som selger noen pro lasere? Ikke ute etter noe clasohlson drit eller sånne greier fra teknikmagasinet altså :(

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv kjøpt to lasere fra dealextreme, 1x 50mw true green laser, og 1x 200mw focusable red laser

 

Kraftige saker, og den 200mw smeltet en ballong når jeg fokuserer riktig. Eneste minus er at de spiser batterier.

Sier jo seg litt selv.... at den spiser batterier indikerer kun at effekten DealExtreme oppgir er riktig, tviler på man finner lasere med samme effekt en annen plass som ikke bruker like mye batteri.

Lenke til kommentar

Dealextreme er bra. Eg har ein 50 mW grøn frå DX, til berre 16 dollar kan du smelle svarte ballongar :thumbup: strålen er også synleg i eit opplyst rom (kanskje ikkje så merkbar i sollys/dagslys), og om natta i klart vêr har eg tydeleg sett prikken på ei fjellside som er 4 km frå meg :D

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...