Zonaren Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) eg trenger å utvide denne lista med RPG-spel som har manuell slåss-system: Elder Scrolls serien Gothic serien Risen Two Worlds Divinity 2 Mount & Blade The Witcher kun førsteperson eller tredjeperson! og close-combat! på forhånd takk Endret 25. november 2009 av Zonaren
Aceface Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Fallout 3 Mass Effect Mine to personlige favoritter Ingen av dem foregår i middelalderen da, men de anbefales likevel sterkt dersom du liker rollespill, en god historie og action.
Zonaren Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Fallout 3Mass Effect Mine to personlige favoritter Ingen av dem foregår i middelalderen da, men de anbefales likevel sterkt dersom du liker rollespill, en god historie og action. eg burde kanskje nevnt "close-combat" også! hehe
colsen91 Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Dark Messiah of Might and Magic Er vel ikke et RPG direkte, men et utrolig morsomt combat-system
NoobCannon Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Dark Messiah of Might and Magic Er vel ikke et RPG direkte, men et utrolig morsomt combat-system +1 Det er RPG ja, men ikke slik åpen verden som Obli etc.
Zonaren Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 Dark Messiah of Might and Magic Er vel ikke et RPG direkte, men et utrolig morsomt combat-system ja DM er eit kjempegodt eksempel på korleis combat-systemet bør vere eg kunne kanskje ha lagt dette spelet i lista men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå