Gå til innhold

Er det lurt å kjøpe xp2500 nå?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vil kjøpe meg nye deler til maskina mi men er det lurt å kjøpe no?

Det kommer jo nye cpuer til høsten og ka som skjer da veit eg ikke...

Skal klokke til xp3000

Er det lurt å kjøpe no? 2500kr. for: cpu+HK+ram

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser dagens nyheter ser du at AMD nettop har satt ned veiledende pris på denn med over 30%. Prosessoren er gull, men det kan muligens være en del hundrelapper å spare på å vente noen uker.

Skrevet

ja,xp 2500 er billig nå,men xp 2800 er jo heller ikke så dyr.

du kan sikkert overklokke en xp 2800 mere enn xp 2500.

xp 3000 +++ :wink:

Skrevet

Suveren pris på XP2500+ nå (under 800,-). Kjøpte min for 2,5 mnd siden til kr 1.700,-.

Ingen vits å kjøpe andre. XP2500+ klokker like godt som de "offisielt" høyere klokkede Barton klarer. Barton kjern stopper ved ca 2,4 G med den beste luftkjølingen (xp3400/3600+ hastighet??). Barton klarer 2,5 G med Prometeia.

Skrevet
Suveren pris på XP2500+ nå (under 800,-). Kjøpte min for 2,5 mnd siden til kr 1.700,-.  

Ingen vits å kjøpe andre. XP2500+ klokker like godt som de "offisielt" høyere klokkede Barton klarer. Barton kjern stopper ved ca 2,4 G med den beste luftkjølingen (xp3400/3600+ hastighet??). Barton klarer 2,5 G med Prometeia.

ja det er sikkert samme kjerne, bare klokket høyere fra fabrikken...

Skrevet

hiver meg på med spørsmål om hovedkort til 2500+ barton.

skal om litt bygge en kontor pc, som ikke skal overklokkes det grann, bare stå og gå. Ser da for meg :

[*] MSI K7N2G-L

[*] ddr pc2700 ram

[*] Thermaltake volcano 9

Noen innvendinger?

Skrevet
hiver meg på med spørsmål om hovedkort til 2500+ barton.  

skal om litt bygge en kontor pc, som ikke skal overklokkes det grann, bare stå og gå. Ser da for meg :

[*] MSI K7N2G-L

[*] ddr pc2700 ram

[*] Thermaltake volcano 9

Noen innvendinger?

Ville heller tatt Abit NF7-S v2.0

Skrevet
Hvorfor??

Såvidt jeg kan se så er det et s-ata kort? har ikke s-ata disker

Og ikke innebygget vga, da må jeg ha det i tillegg..

Sorry. Visste ikke du skulle ha VGA. Enn Abit NF7-M? Det har vga, og fikk mye skryt i testen på hw.no.

Skrevet

ja helt klart et alternativ, og er det kanskje sikkert at silent twin passer også da, såfremt den støtter 2500+. for det er jo noen MSI-kort den ikke liker.

Skrevet

Hvilken pc2700 ram hadde du tenkt deg? Lønner seg vel med dual da siden du skal ha innebygget VGA. og at de klarer å kjøre på CL2 innstillinger.

Skrevet
Hvilken pc2700 ram hadde du tenkt deg? Lønner seg vel med dual da siden du skal ha innebygget VGA. og at de klarer å kjøre på CL2 innstillinger.

hadde tenkt meg apacer. men bør ta 2x256 i stedet?

Skrevet
ja helt klart et alternativ, og er det kanskje sikkert at silent twin passer også da, såfremt den støtter 2500+. for det er jo noen MSI-kort den ikke liker.

Kjøp Abit kortet. Kjenner en som har et av disse nforce2 korta fra MSI. Maskinen klikker i et sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...