Gå til innhold

Spy Gadgets/Privat Etterforsker Utstyr


Anbefalte innlegg

Hei! Noen som kan anbefale noen bra sider som selger spy gadgets, spy gear, etc etc

Er ute etter hidden cams, voice recorders (gjerne skjult i penn etc), listening devices etc.. det meste man trenger om man skal jobbe som privat etterforsker..

 

Vil tro noen vil kommentere på det, så nevner det med en gang. JA, jeg har lest over lovene som gjelder ved slikt utstyr. :p

 

Har funnet noen norske sider som www.sikkerhetsprodukt.no og www.spyware.no

Har også kikket på en del sider både i USA og noen i UK..

 

Regner med at det vil være billigst å kjøpe dette fra USA?? Særlig nå som dollaren er lav.. evnt. UK? Ettersom de norske sidene tar dobbel pris av det jeg ville betalt på de amerikanske sidene jeg har kikket på..

 

 

Håper virkelig på svar fra noen som har litt peiling.. noen bra hjemmesider hadde hjulpet godt! ;)

 

(Om denne tråden ikke hører hjemme her eller passer bedre et annet sted, beklager jeg.. er ikke alltid like lett å finne riktig sted å starte tråd på diskusjon.no) :p

 

 

EDIT: edita bort en gjenstand fra listen

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...]

Er ute etter hidden cams, signal jammere, voice recorders (gjerne skjult i penn etc), listening devices etc.. det meste man trenger om man skal jobbe som privat etterforsker..

 

Vil tro noen vil kommentere på det, så nevner det med en gang. JA, jeg har lest over lovene som gjelder ved slikt utstyr. :p

[...]

Dette blir jo som å spørre etter gode sider som selger heroin :)

Lenke til kommentar
http://www.spyshop.no

 

Stive priser, men relativt godt utvalg.

 

 

Vært på den.. men som nevnt er det blodpriser i forhold til f.eks. å bestille fra USA. Så f.eks. hidden cam solbriller til omkring 4000kr på spyshop var d vel.. koster ikke mer enn max 300 USD på amerikanske sider.. mener vel egentlig å huske d var 200-250 USD.. så prisene er MAX stive.. ;P

 

Fortsatt like ulovlig, og like straffbart. Mulig loven stiller seg anderledes til jammere som ikke tar GSM/GPRS/HSDPA/etc-frekvensene, men da er den vel til liten nytte(?) for deg.

 

Mmmm.. du har vel et poeng vil jeg tro.. la oss se bort i fra jammeren da.. og fokusere på de andre tingene ;P skal tilogmed redigere bort jammeren fra den originale posten ;P

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...