Gå til innhold

HJELP fjerne antivirus system pro!


Anbefalte innlegg

Fikk Anttivirus System PRO inne på min pc og får ikke fjernet dette programmet i det heletatt, kommer opp slike pop ups som sier " do you want to activate antivirus software now?" med alternativene "ja" og "nei".

 

Selvfølgelig trykker jeg ikke på ja, for da kommer man inn på nettsiden hvor man kan kjøpe det fullle programmet. Veit at dette programmet er bare BS men jeg får nå ikke fjernet dette!

 

Jeg får ikke kjørt oppgavebehandligen slik at jeg kan avslutte prosessene, jeg har klart å få lastet ned et program slik at jeg kan bruke det programmet istedet for oppgavebehandligen, men jeg vinner ikke å trykke "godta" før pop-up med ativation kommer opp.

 

Jeg har prøvd å gjøre alt annet på dataen min, får ikke opp engang notepad lengre for dette dukker opp i 2 sek og forsvinner igjen.

 

Jeg har prøv å laste ned ComboFix.exe (denne får jeg ikke installert)

Malwarebytes' Anti-Malware klarte jeg å laste ned, men får den ikke til å kjøre etter 1 gang forsøk. Kjørte igjennom, restarta pc men samme feilen kommer opp!

 

 

KAN NOEN HJELPE MEG?!?!?!?!!?

 

Å kan man få kjørt en "bruteforce" på noen typer programmer eller noe slik at man faktisk kan få kjørt noe på pc'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette programmet infiserer system gjenopprettingen i windows.

for å fjerne programmet:

1: deaktiver system gjenoppretting.

2: kjør det du har av anti mal, spy og adware programmer.

3: reaktiver system gjenoppretting.

 

tror dermed du skal være kvitt problemet :)

 

(edit: skriveleif og syntax error ^^)

Endret av marius_367
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...