Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

finnes det en bedre løsning


halaa

Anbefalte innlegg

hei

 

er sikkert flere som har problemer med sentrallåsen på VAG særlig nå som kulda kommer, men det jeg lurer på er

 

Finnes det en bedre løsning på det, mener borsett enn å åpne dørpanellen og smøre eller bytte små ting inni der hele tiden. en låskassa med godt kvalitet et eller anna mener jeg.

 

sentrallåsen på alle biler er jo sikkert ikke så tullete som på VW, så må jo være en bedre løsening enn å smøre og bytte ting alt for ofte.

 

passasjer døra på min funka helt greit for noen uker (2-3) siden men plutselig nå får ikke låse alle døra fra passasjer sia , eller i kveld satt nøkkelen fast inni låsa (inni nøkkel hol) tok en halv time for å få den ut.

 

så...........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en annen bil da vel? :tease:

 

Unnskyld, kunne bare ikke dy meg :whistle:

 

Har adskillige skrukyndige bekjente som kjører VAG. Alle er like enige om lås-systemet på VAG, og alle er skjønt enige om at eneste løsning er å ha rutine på å skru ut hele låsen, rengjøre, og fette skikkelig godt. Har iallfall aldri hørt om andre løsninger. Vet at flere tar runden på låsene hvert halvår.

 

Har aldri selv plukket på disse låsene, men hva med å prøve noe skikkelig seige greier, som f.eks kjedefett til MC, eller lithiumfett? Har brukt Biltema sitt lithiumfett på mye forskjellig, som hengsler, låser, og lignende, og dette har god langtidsvirkning, også i fuktige miljøer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...