Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nytt skrivebord til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haddesamme problemstilling som deg. Endte med at jeg kjøpte to plater på bauhaus og mekka selv.

 

Nå har jeg den stajonæren på et eget "rullebrett" under så den er lett å komme inni ved behov. For å ikke snakke om at resten er slik jeg ville ha det og det på mål som passer der det skulle stå :)

 

Kunne du tatt et bilde og posta det? :D

Lenke til kommentar

Fant noe på Ikea som kanskje kunne funke...

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69806816

 

er dette noe bra for PCbord som krever size? :p

 

tenker solid, kvalitet osv.

 

Lengde: 160 cm

Bredde: 80 cm

Min. høyde: 60 cm <------

Maks høyde: 82 cm <------

Tykkelse: 2 cm

 

Hva menes med min og maks høyde? kan du liksom plutselig få noen høye T-ben, og noen korte? eller hvordan foregår det systemet der?

Lenke til kommentar
De er justerbare ben.. hentet fra siden du linker til: "Bena kan justeres i høyde 60–82 cm. Sett arbeidsflaten i den høyden som passer for deg."

 

ahh ok takker :p

 

vet du om dette hadde vært noe nice som et PCbord? 23,6" skjerm, 5.1 høytaler oppsett, stort tastatur, halveis stor musmatte.

 

altså for gaming :)

Lenke til kommentar

Her er et bilde der jeg bare sjekker at pcen går fint under. Har vokset det i etterkant så det har en fin mørekere og gyllen farge nå.

 

Det er hjul på bordet også. På baksiden der du ikke ser har jeg laget plass og montert kabelkanal.

 

Det har iallefall plass til en 24" skjerm, Z10 tastatur, lampe og diverse uten at man skumper borti. Det er ikke noe problem å lage det større/mindre heller.

 

Uansett, jeg ble fornøyd, og det ble rimelig i innkjøp. Men det krever jo at man har litt verktøy og ikke minst tid til å gjøre det.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar
vet du om dette hadde vært noe nice som et PCbord? 23,6" skjerm, 5.1 høytaler oppsett, stort tastatur, halveis stor musmatte.

Hvis kabinettet skal stå under/på siden å ikke oppe på, så er det stort nok...

5.1 skal 2 høyttalere bak deg(ikke på bordet)...

 

Min pult er 120cm lang, med kabinettet oppe på pulten...

Med 2.1 høyttalere, hodetelefoner, 24" skjerm, Qpad XXL musematte...

Så er det IKKE plass til tegnebrettet når jeg skal bruke det...

 

Så 120 er for lite, 160cm (som det du tenker på er) + om man ikke har kabinett oppe på bordet, så er det mer en stort nok...

Vurder også å kjøpe et "rulle-skuffe-skap" som går under, til rot og skrot..

 

Vurderer samme selv...

men tror faktisk jeg ender opp med DIY-kontorløsning alla kjøkkenbenkplate, kjøkkenskaper og smarte løsninger. (dedikert kontor-rom)

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...